Πολλά είναι τα προβλήματα που βίωσε η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου το προηγούμενο έτος εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού.
Πλέον, φαίνεται πως επιστρέφει η κανονικότητα και μοναδική τροχοπέδη συνιστά η έλλειψη ημιαγωγών, κάτι που επηρεάζει σημαντικά την παραγωγική δυνατότητα των κατασκευαστών.
Μουδιασμένοι είναι, φυσικά, και οι αγοραστές νέου αυτοκινήτου, οι οποίοι καλούνται να έχουν πολλή υπομονή, μιας και οι χρόνοι παράδοσης σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν ή και ξεπερνούν ακόμα και τους έξι μήνες.
Ανεπηρέαστοι δεν έχουν μείνει ούτε όσοι ανήκουν στα υψηλά κοινωνικό-οικονομικά στρώματα και έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πανάκριβα μοντέλα που για τους περισσότερους αποτελούν ανεκπλήρωτο όνειρο. Οι εύποροι οδηγοί, λοιπόν, αντί να περιμένουν επί μήνες για την παραλαβή του νέου τους supercar, προτιμούν να απευθυνθούν στην αγορά μεταχειρισμένων, στην οποία παρατηρείται έντονη κινητικότητα.
Σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης των τάσεων της αγοράς Edmunds, τον περασμένο Ιούνιο οι τιμές των μεταχειρισμένων αυξήθηκαν κατά 30%, συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Ακόμα μεγαλύτερη άνοδο γνώρισαν αυτές των supercars από δεύτερο χέρι, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την McLaren 765LT, η οποία προσφέρεται με τιμή κατά 40% υψηλότερη σε σχέση με τον επίσημο τιμοκατόλογο της μάρκας.
Ο λόγος φυσικά έγκειται στο γεγονός πως οι εταιρείες μεταχειρισμένων έχουν διαγνώσει τη ζήτηση των εύπορων οδηγών για ένα supercar ή ένα hypercar – μετά τον παρατεταμένο εγκλεισμό ελέω πανδημίας – και ως εκ τούτου αξιώνουν «τρελά» ποσά.