H Νίκι Μινάζ βρίσκεται στο επίκεντρο μιας δικαστικής διαμάχης καθώς η Mattel, η γνωστή αμερικανική πολυεθνική εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών μηνύει την εταιρεία Rap Snacks.
Αφορμή στάθηκε το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος της εταιρείας, στο περιτύλιγμα του οποίου απεικονίζεται και η διάσημη ράπερ, Νίκι Μινάζ. Πιο αναλυτικά, ένα σακουλάκι με πατατάκια της εταιρείας Rap Snacks προκάλεσε την οργή της Mattel, εταιρεία η οποία βρίσκεται πίσω από την δημιουργία της Barbie, και όλα αυτά, διότι τα νέα πατατάκια της εταιρείας ονομάζονται «Barbie-Que Honey Truffle». Στο σακουλάκι απεικονίζεται επίσης, η γνωστή ράπερ Νίκι Μινάζ να φορά ένα κολιέ με το διάσημο σήμα της Barbie.
Η Mattel κατέθεσε αγωγή σε ομοσπονδιακό δικαστήριο του Λος Άντζελες, νωρίτερα αυτόν το μήνα. «Η Rap Snacks έκανε τη σκόπιμη και υπολογισμένη επιλογή να λανσάρει μια νέα σειρά προϊόντων χρησιμοποιώντας το διάσημο εμπορικό σήμα BARBIE από Mattel», αναφέρεται μεταξύ άλλων στα δικαστικά έγγραφα που κατέθεσε η Mattel.
Η εταιρεία διαφωνεί με τη χρήση της λέξης «Barbie» από τη Rap Snacks στα συγκεκριμένα τσιπς. Σημειώνεται ωστόσο, σύμφωνα με το therichest, πως η Mattel μηνύει μόνο την εταιρεία Rap Snacks ενώ, δεν αναφέρεται πουθενά στη μήνυση το όνομα της Νίκι Μινάζ.
‘Barbie’ brand, Mattel is suing Rap Snacks’ Nicki Minaj branded ‘Barbie-Que Honey Truffle’ potato chips because they did not give Minaj permission to use their likeness. pic.twitter.com/K6P8TBUp6a
— Pop Base (@PopBaseUpdates) August 15, 2022
Η χρήση της Barbie από τη Rap Snacks σε μια καμπάνια με τη Νίκι Μινάζ είναι λογική, δεδομένης της σχέσης που έχει η διάσημη ράπερ με την κούκλα. Συχνά, η Νίκι Μινάζ χαρακτηρίζεται ως η «Barbie της μουσικής βιομηχανίας». Έχει επίσης φορέσει πολλά ρούχα εμπνευσμένα από την κούκλα και έχει το όνομά της ως Barbie στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram. Η Mattel ισχυρίζεται η Rap Snacks δεν την ενημέρωσε ποτέ, προτού αποφασίσει να λανσάρει τα νέα πατατάκια με γεύση Barbie-Que. Αντιθέτως, η Mattel υποστηρίζει ότι εκείνη προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία σνακ πριν κυκλοφορήσει το νέο προϊόν για να διαπραγματευτούν μια συμφωνία, χωρίς ωστόσο, να υπάρξει κανένα αποτέλεσμα.
Η εταιρεία παιχνιδιών υποστηρίζει ακόμη, ότι η συγκεκριμένη συσκευασία με πατατάκια έβλαψε την επωνυμία της συν το γεγονός ότι η Rap Snacks εξαπατά τους καταναλωτές οι οποίοι λανθασμένα πιστεύουν ότι η Barbie της Mattel σχετίζεται με την εν λόγω συνεργασία.
Δεδομένης της αποτυχίας της Rap Snacks να αποκτήσει τις κατάλληλες άδειες πνευματικών δικαιωμάτων, η Mattel ζητά αποζημίωση. Η γνωστή εταιρεία επιθυμεί επίσης, να εμποδίσει τη Rap Snacks να χρησιμοποιεί στο εξής, το όνομα Barbie σε οποιαδήποτε μελλοντικά προϊόντα, κάτι που θα σταματούσε την παραγωγή των τσιπς με τη Νίκι Μινάζ. Τα τσιπ Barbie-Que της Nicki κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, τον περασμένο Ιούνιο.
Διαβάστε ακόμη
Τα φασκελοκουκουλώματα της ΕΥΠ, το πατίνι του Τζώρτζη, ο Σωκράτης, η Σοφία και η Λουκία…
Goldman Sachs: Γιατί αυξάνει τον πήχη με τις τιμές – στόχους των ελληνικών τραπεζών
Στουρνάρας: Αντίθετος σε μεγάλες αυξήσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ – Χρειάζεται σύνεση