Η γνωστή σοκολατοβιομηχανία έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να πείσει τους καταναλωτές των αναπτυσσόμενων χωρών να τρώνε περισσότερη σοκολάτα, υποστηρίζοντας ότι βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο ώστε να διπλασιάσει την αξία των πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές την πενταετία έως το 2024.
Η Mars, όπως αναφέρει δημοσίευμα των FT έχει αναπτύξει τοπικά προϊόντα, όπως ράβδους Snickers στη Βραζιλία, καθώς επιδιώκει να αυξήσει την ποσότητα σοκολάτας που καταναλώνουν οι καταναλωτές σε λιγότερο πλούσιες χώρες, πιο κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο των 7 κιλών ετησίως.
Mάλιστα, ο επικεφαλής των παγκόσμιων αναδυόμενων αγορών στο Mars Wrigley, είπε ότι το συγκρίσιμο ποσοστό στις αναδυόμενες αγορές είναι μόλις 500 γραμμάρια, με τους ανθρώπους στην Κένυα και τη Νιγηρία να τρώνε μόλις 200 γραμμάρια κατά μέσο όρο.
«Η ποσότητα σοκολάτας που καταναλώνει ένας Ινδός ή ένας Μεξικανός είναι 10 φορές μικρότερη από έναν Ευρωπαίο», είπε ο Blas Maquivar.«Έτσι, υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να πάμε αυτό το τόσο χαμηλό ποσοστό της κατά κεφαλή κατανάλωσης πιο κοντά στην Ευρώπη».
Η αμερικανική εταιρεία της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν επίσης M&M’s και Maltesers δημιούργησε ένα τμήμα αναδυόμενων αγορών στην επιχείρηση σνακ το 2019.
Ο Maquivar είπε ότι η Mars θεωρεί τις αναπτυσσόμενες αγορές ως μια κρίσιμη ευκαιρία ανάπτυξης για την παγκόσμια αγορά σοκολάτας και έχει θέσει στόχο να διπλασιάσει το μέγεθος του τμήματος με βάση την καθαρή αξία πωλήσεων εντός πέντε ετών.
Μέχρι στιγμής, περίπου τα τρία τέταρτα αυτής της αύξησης προήλθαν από το να πειστούν οι άνθρωποι να τρώνε περισσότερα είδη ζαχαροπλαστικής, αντί να πάρουν μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές, πρόσθεσε. Τα είδη ζαχαροπλαστικής των αναδυόμενων αγορών αντιπροσωπεύουν περίπου 2,5 δισ. δολάρια.
Διαβάστε ακόμη:
Πλειστηριασμοί: Το φιλέτο της Βουλιαγμένης, τα νυφικά και ένα βαπόρι με μεγάλη ιστορία (pics)
Νευροεπιστήμη: Αυτός είναι ο μοντέρνος ηγέτης