Ο τομέας του πολιτισμού στην Κίνα κατέγραψε σταθερή αύξηση εσόδων το 2022, κυρίως με την εφαρμογή νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως έδειξαν τα επίσημα στοιχεία που έγιναν γνωστά χθες.

Τα μεικτά λειτουργικά έσοδα των μεγαλύτερων εταιριών στον αναφερόμενο τομέα έφτασαν στα περίπου 1,8 τρισεκατομμύρια δολάρια (1,66 τρισεκατομμύρια ευρώ) την προηγούμενη χρονιά, με ετήσια αύξηση 0,9%, σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής της Κίνας (NBS).

Τα αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα στη βιομηχανία του πολιτισμού συνέχισαν να ενισχύουν την ανθεκτικότητά τους, καταγράφοντας λειτουργικά έσοδα με ετήσια αύξηση 5,3% στα 4,39 τρισεκατομμύρια γουάν, ενώ υποτομείς όπως η ψηφιακή δημοσίευση και οι έξυπνες παραγωγές αναψυχής με τη χρήση drone κατέγραψαν διψήφια ανάπτυξη.

Τα στατιστικά στοιχεία συγκεντρώθηκαν από την πραγματοποίηση μιας έρευνας στον τομέα του πολιτισμού με ετήσια έσοδα άνω των 20 εκατομμυρίων γουάν (2,73 εκατομμυρίων ευρώ) ή μέσω της εκπλήρωσης άλλων προϋποθέσεων όπως αυτές τέθηκαν από την NBS.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί οι «Big 4» επενδύουν στη δημιουργία εξειδικευμένων hubs στην επαρχία

Η «κυβέρνηση λεκές» και τα… δύο γεύματα, η μάχη του Μαρκόπουλου, ο Μεγάλου, τα stress test και ο Γκραμένια

Ασπασία Λεβέντη: Στο σφυρί διαμέρισμα αξίας €2,7 εκατ. στην Ηρώδου Αττικού για €100.000 (pics)