Η προεκλογική εκστρατεία της Κάμαλα Χάρις ανακοινώθηκε το Σάββατο ότι κλείνει τηλεοπτικές και διαδικτυακές διαφημίσεις αξίας τουλάχιστον 370 εκατομμυρίων δολαρίων σε βασικές περιοχές μάχης που θα προβληθούν μεταξύ της Ημέρας της Εργασίας και των εκλογών του Νοεμβρίου.

Κατά τη διάρκεια του σπριντ των τελευταιών εννέα εβδομάδων πριν την ημέρα των εκλογών, η εκστρατεία της Χάρις  δεσμεύει 170 εκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικές διαφημίσεις και 200 εκατομμύρια δολάρια για ψηφιακές διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως οι Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify και Pandora.

Σχεδόν ένα μήνα αφότου ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποσύρθηκε από την κούρσα και υποστήριξε τη Χάρις, η ίδια εργάζεται για να προσδιορίσει τον εαυτό της στους ψηφοφόρους πριν το κάνει πρώτος ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αναφέρει το cnbc.

Η ανακοίνωση της εκστρατείας της Χάρις το Σάββατο είναι μια προσπάθεια να πάρει πρώτη επιλογή διαφημιστικών σποτ πριν από την προεδρική εκστρατεία των Ρεπουμπλικάνων.

«Με την έγκαιρη κράτηση, η καμπάνια Χάρις-Ουάλτς εξασφαλίζει αποθέματα κατά τη διάρκεια στιγμών υψηλής τηλεθέασης, όπως μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και άλλα εθνικά προγράμματα, προτού εξαντληθούν», έγραψαν οι αναπληρωτές διευθυντές της καμπάνιας της Χάρις, Κουέντιν Φουλκς και Ρομπ Φλάχερτι, σε σημείωμα της καμπάνιας.

Αυτά τα διαφημιστικά σποτ σε ώρα αιχμής περιλαμβάνουν τις πρεμιέρες σεζόν τηλεοπτικών εκπομπών όπως το «Grey’s Anatomy» του ABC και το «Golden Bachelorette», μαζί με ζωντανά αθλητικά γεγονότα όπως αγώνες NFL, WNBA, NBA, NHL και MLB, ανέφερε η εκστρατεία.

«Οι τιμές αυξάνονται όσο πλησιάζετε στην ημερομηνία του αέρα και υπάρχει επίσης μικρότερο απόθεμα για να διαλέξετε. Έτσι, αγοράζοντας αργότερα, ο Τραμπ ξοδεύει περισσότερα ανά αγορά διαφήμισης και παίρνει χειρότερες διαφημιστικές τοποθετήσεις, ιδίως για προγράμματα υψηλής τηλεθέασης όπως τα ζωντανά αθλητικά», πρόσθεσαν οι Fulks και Flaherty.

Η προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ απέρριψε την ιδέα ότι πρέπει να παίξει το παιχνίδι της προπλήρωσης με τη Χάρις και δήλωσε ότι η νέα διαφημιστική επιδρομή της εκστρατείας της είναι μια περίπτωση υπερβολικών δαπανών.

«Οι διαφημίσεις που υποστηρίζουν τον πρόεδρο Τραμπ βλέπουν ουσιαστικά περισσότεροι άνθρωποι από τις διαφημίσεις της Χάρις, γεγονός που αποδεικνύει ότι η εκστρατεία της ξοδεύει απερίσκεπτα και επιπόλαια επειδή δεν έχει ιδέα για το πώς να διεξάγει μια νικηφόρα εκστρατεία», δήλωσε στο CNBC ο εκπρόσωπος της εκστρατείας του Τραμπ, Στίβεν Τσανγκ.

Επιλογή οι ψηφιακές διαφημίσεις 

Η επιλογή της εκστρατείας της Χάρις να δαπανήσει 30 εκατομμύρια δολάρια περισσότερα σε ψηφιακές διαφημίσεις αντανακλά την αυξανόμενη παρόρμηση των εκστρατειών να υπερβούν το παραδοσιακό μοντέλο τηλεοπτικών διαφημίσεων για να προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους στο σημερινό πιο κατακερματισμένο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης.

Από τότε που η αντιπρόεδρος Καμάλα Χάρις ξεκίνησε την προεδρική της υποψηφιότητα, η εκστρατεία της έχει προβάλει τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις αξίας άνω των 33 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης AdImpact. Το Harris Victory Fund έχει ξοδέψει πάνω από 43 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook και τη Google, τα περισσότερα από οποιονδήποτε άλλον έχει ξοδέψει στην προεδρική κούρσα μέχρι στιγμής.

«Πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να ξοδέψουμε περισσότερα σε ψηφιακά μέσα πειθούς από οποιονδήποτε πολιτικό οργανισμό που έχει υπάρξει ποτέ», έγραψαν οι Fulks και Flaherty σε ένα σημείωμα της εκστρατείας.

Η φθινοπωρινή διαφημιστική καμπάνια της εκστρατείας της Χάρις θα γίνει κατά τη διάρκεια του κρίσιμου τελευταίου μιλίου της κούρσας, όταν τα συνέδρια και των δύο κομμάτων έχουν τελειώσει και οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι κάνουν τις τελικές διαφημίσεις τους στους ψηφοφόρους των πολιτειών που αλλάζουν γνώμη.

Σε σύγκριση με την εκστρατεία του Μπάιντεν το 2020, η εκστρατεία της Χάρις δήλωσε ότι δαπανά διπλάσιες δαπάνες για τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Πενσυλβάνια, υπερδιπλάσιες στο Ουισκόνσιν, τετραπλάσιες στη Τζόρτζια και εξαπλάσιες στη Νεβάδα.

Διαβάστε ακόμη:

Πώς η Wall Street μπορεί να προβλέψει τον νικητή των αμερικανικών εκλογών

Ο Μαρκ Ράντολφ αποκαλύπτει ποια δεξιότητα έκανε το Netflix να αξίζει $289 δισ.

Porsche: Έκλεισε το deal για τη διάσωση της κατασκευάστριας μπαταριών Varta – Τι προβλέπει

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ