search icon

Διεθνή

Κάιλι Τζένερ: Πώς έχτισε την αυτοκρατορία του 1 δισ. δολαρίων

Πριν από μερικά χρόνια, δημιούργησε την πρώτη δική της εταιρεία με καλλυντικά, την Kylie Cosmetics, χάρη στην επιτυχία της οποίας τα κέρδη της εκτοξεύτηκαν

Τον Μάρτιο του 2019, το Forbes περιέγραψε την Κάιλι Τζένερ, τη μικρότερη αδελφή της Κιμ Καρντάσιαν, ως τη «νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχο». Το εν λόγω δημοσίευμα, προκάλεσε αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την εποχή εκείνη καθώς η περιουσία της Τζένερ άγγιζε μόλις, τα 600 εκατομμύρια δολάρια.

Αυτή τη στιγμή, ωστόσο, η περιουσία της διάσημης influencer υπολογίζεται σε περίπου 900 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, πολύ σύντομα, η Τζένερ θα κατακτήσει τον τίτλο της δισεκατομμυριούχου. 

Παρά το γεγονός, ότι η Κάιλι Τζένερ έγινε γνωστή μέσα από το ριάλιτι σόου της οικογένειάς της, «Keeping up with the Kardashians», η ίδια επέλεξε να ασχοληθεί ενεργά με τον τομέα τον επιχειρήσεων. Πριν από μερικά χρόνια, δημιούργησε την πρώτη δική της εταιρεία με καλλυντικά, την Kylie Cosmetics, χάρη στην επιτυχία της οποίας τα κέρδη της εκτοξεύτηκαν. 

Η επιχειρηματική αυτοκρατορία της Κάιλι 

Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το therichest, η νεαρή ίδρυσε την πρώτη της επιχείρηση, την Kylie Cosmetics, το 2015. Η επωνυμία μακιγιάζ έγινε αμέσως, επιτυχία χάρη στα σετ χειλιών με την υπογραφή της. Στους πρώτους 18 μήνες της, η εταιρεία συγκέντρωσε 400 εκατομμύρια δολάρια, ένα εντυπωσιακό επίτευγμα για μια νέα εταιρεία.

Το 2019, η Κάιλι Τζένερ αποφάσισε να πουλήσει ένα σημαντικό μερίδιο της εταιρείας στον όμιλο ομορφιάς Coty Inc. για 600 εκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει στην επέκταση της επιχείρησης. Σήμερα, η Kylie Cosmetics αποτιμάται στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

«Η Κάιλι και η ομάδα της θα συνεχίσουν να ηγούνται όλων των δημιουργικών προσπαθειών όσον αφορά τις πρωτοβουλίες προϊόντων και επικοινωνίας, αξιοποιώντας τις ασυναγώνιστες δυνατότητές της σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των social media», ανέφερε σε επιστολή της η Coty Inc. εκείνη την εποχή.

Από την πλευρά της, η Κάιλι είχε δημοσιεύσει επίσης, μια δήλωση αναφορικά με την εξαγορά, λέγοντας: «Είμαι ενθουσιασμένη που θα συνεργαστώ με την Coty για να συνεχίσω να προσεγγίζω ακόμη περισσότερους θαυμαστές της Kylie Cosmetics και της Kylie Skin σε όλο τον κόσμο» προσθέτοντας πως, «η εν λόγω συνεργασία θα επιτρέψει σε εμένα και την ομάδα μου να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στη δημιουργία και την ανάπτυξη κάθε προϊόντος, ενώ παράλληλα θα χτίσουμε τη μάρκα σε μια διεθνή δύναμη ομορφιάς».

Από τότε, η Κάιλι Τζένερ έχει δημιουργήσει μια σειρά από νέες επιχειρήσεις – όπως η Kylie Skin, η Kylie Baby και η Kylie Swim. Προηγουμένως, η Κάιλι μαζί με τη μεγαλύτερη αδερφή της, Κένταλ Τζένερ, είχαν κυκλοφορήσει το δικό τους brand μόδας, Kendall + Kylie για την Pacsun το 2013. Αυτό βοήθησε να αυξήσει ακόμη περισσότερο τον πλούτο της Κάιλι.

Η καριέρα της στο ριάλιτι

Η Κάιλι ήταν ακόμη παιδί όταν ξεκίνησε να προβάλλεται στην Αμερική το ριάλιτι της οικογένειάς της Keeping Up with the Kardashians. Οι θαυμαστές παρακολούθησαν την Κάιλι να μεγαλώνει μπροστά στα μάτια τους στην τηλεόραση. Όταν το KUWTK τελείωσε μετά την 20η σεζόν του, η οικογένεια κυκλοφόρησε το The Kardashians στο Hulu το 2022.

Δεν είναι σαφές πόσα χρήματα κερδίζει η διάσημη οικογένεια από το νέο ριάλιτι σόου. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με δημοσιεύματα, μόνο το 2017 κέρδισαν συλλογικά 30 εκατομμύρια δολάρια το 2017 για την KUWTK. 

Οι διαφημίσεις και το Instagram

Με περισσότερους από 372 εκατομμύρια followers στο Instagram, η Κάιλι χαρακτηρίζεται ως μία από τις μεγαλύτερες influencers παγκοσμίως. Το γεγονός αυτό, όχι μόνο τη βοηθά να διαφημίσει τις δικές της επωνυμίες, αλλά της δίνει την ευκαιρία να κερδίσει τεράστιες επιταγές αμοιβών από μεμονωμένες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εκτιμάται πως, η επιχειρηματίας αμείβεται κατά μέσο όρο 1,2 εκατομμύρια δολάρια για μια ανάρτηση. Αναφέρεται συνεχώς ως μια από τις πιο ακριβοπληρωμένες influencers στο Instagram. Εκτός από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Κάιλι συμμετέχει επίσης, σε πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες. Έχει συνεργαστεί με μάρκες όπως η Puma, η Adidas και η Fashion Nova.

Διαβάστε ακόμη

Ταμειακά διαθέσιμα 7 δισ. σε 3 μήνες «εξαέρωσαν» το φυσικό αέριο και η ακρίβεια

Τα σενάρια για τη Eurobank, τα σχέδια Χόλτερμαν, το fast track της Intrakat και η έκτακτη ανάγκη της Κηφισιάς

QuadrigaCX: Τα bitcoin που γύρισαν από τον Άδη – Το «χαμένο» password και τα κλεμμένα $215 εκατ.

Exit mobile version