Όπως δείχνουν τα στοιχεία των εισαγωγών, φέτος ο Άγιος Βασίλης θα παραδώσει λιγότερα χριστουγεννιάτικα δέντρα, παιχνίδια και διακοσμητικά στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος, με τους λιανοπωλητές όπως η Walmart να κάνουν μικρότερες εισαγωγές.

Σύμφωνα με στοιχεία εισαγωγών που παρέχονται αποκλειστικά στο Reuters από το ImportYeti, η Walmart, ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο, μείωσε τις χριστουγεννιάτικες εισαγωγές, αποστέλλοντας τουλάχιστον 340.000 κιλά προϊόντων που περιγράφονται ως “χριστουγεννιάτικα” προϊόντα στις ΗΠΑ τους 12 μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου.

Ο λιανοπωλητής απέστειλε σχεδόν τρεις φορές περισσότερα προϊόντα, τουλάχιστον 980.000 κιλά, τους προηγούμενους 12 μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2023, δείχνουν τα στοιχεία εισαγωγής. Τους ίδιους 12 μήνες του 2022, η Walmart εισήγαγε περισσότερα από 1,9 εκατομμύρια κιλά χριστουγεννιάτικων προϊόντων.

Εκπρόσωπος της Walmart είπε ότι τα δεδομένα φορτωτικής «απαρτίζουν μόνο μια μερική εικόνα του τι λαμβάνουμε λόγω της εξαίρεσης δεδομένων από την αγορά, τις εθνικές μάρκες και τα δεδομένα εγχώριων εισαγωγέων για ιδιωτικές μάρκες, μεταξύ άλλων». Τα στελέχη του λιανοπωλητή θα παράσχουν τις προοπτικές τους για την περίοδο των εορτών όταν η εταιρεία αναφέρει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου στις 19 Νοεμβρίου.

Ο επενδυτής της Walmart, Sizemore Capital Management, δήλωσε ότι η Walmart ελέγχει τακτικά δεδομένα σχετικά με τα πρότυπα δαπανών των αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων πιστωτικών καρτών. «Έκαναν την έρευνα για τον καταναλωτή τους. Και αυτό που κατέληξαν είναι ότι η περίοδος των διακοπών δεν θα είναι τόσο δυνατή», δήλωσε ο Charles Sizemore, επικεφαλής επενδύσεων στην εταιρεία.

Οι έμποροι λιανικής «προβλέπουν μικρότερη αύξηση των πωλήσεων αυτές τις γιορτές από ό,τι είδαμε πέρυσι», δήλωσε ο Gerald Storch, σύμβουλος λιανικής και πρώην αντιπρόεδρος της Target. «Οι καταναλωτές έχουν λιγότερα χρήματα που απομένουν για διακριτικές αγορές», είπε. Ενώ οι συνολικές καταναλωτικές δαπάνες των ΗΠΑ είναι αυξημένες, «ορισμένοι σχολιαστές συνεχίζουν να συγχέουν τις συνολικές καταναλωτικές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των αναγκών όπως η στέγαση ή η υγειονομική περίθαλψη) με τις διακριτικές δαπάνες».

Τους 12 μήνες έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2024, οι αμερικανικές εταιρείες εισήγαγαν προϊόντα αξίας περίπου 141 εκατομμυρίων κιλών που περιγράφονται ως «χριστουγεννιάτικα» είδη στις φορτωτικές – δηλώσεις που πρέπει να υποβάλουν οι εταιρείες κατά την εισαγωγή εισαγωγών στη χώρα. Την ίδια περίοδο του 2022, οι εταιρείες εισήγαγαν περίπου 180 εκατομμύρια κιλά χριστουγεννιάτικα είδη, ή 22% περισσότερα από φέτος.

Διαβάστε ακόμη

Γιώργος Προκοπίου: To κράτος δεν πρέπει να παρεμβαίνει στον κλάδο της ναυτιλίας

UBS & JP Morgan: Οι εκτιμήσεις για τις ελληνικές τράπεζες μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου

Σε 90 λεπτά οι δισεκατομμυριούχοι ρυπαίνουν περισσότερο από ό,τι ο μέσος άνθρωπος σε όλη του τη ζωή

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα