ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Το κρασί απειλείται από κινήματα κατά του αλκοόλ 

Στις ΗΠΑ προγραμματίζεται ενημερωτική εκστρατεία με στόχο να «μετατρέψει τον αρνητικό λόγο γύρω από το κρασί σε ένα θετικό μήνυμα»

Στο στόχαστρο κινημάτων κατά του αλκοόλ έχει μπει και το κρασί στην Ευρώπη αλλά παγκοσμίως. Σε μια προσπάθεια να αντιστραφεί το κλίμα, προγραμματίζεται μια μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες με στόχο να «μετατρέψει τον αρνητικό λόγο γύρω από το κρασί σε ένα θετικό μήνυμα».

Πέρασαν οι μέρες που ο καθηγητής Serge Renaud εξηγούσε σε εκατομμύρια Αμερικανούς θεατές ότι η μέτρια κατανάλωση κρασιού σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή τους επιτρέπει να παρατείνουν το προσδόκιμο ζωής και να ζήσουν με καλή υγεία, επισημαίνει η ΚΕΟΣΟΕ σε ανάρτησή της.

Τις δεκαετίες από τότε που προβλήθηκε η διάσημη εκπομπή στο CBS το 1991, η αμερικανική κατανάλωση κρασιού συνέχισε να αυξάνεται. Μέχρι το 2021 που έφτασε στο επίπεδο ρεκόρ του –διπλάσιο από αυτό του 1991– και στη συνέχεια υποχώρησε. Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Gallup, που δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο, το 45% των Αμερικανών υποστηρίζει ότι η κατανάλωση ενός ή δύο αλκοολούχων ποτών την ημέρα είναι επιβλαβής για την υγεία, ποσοστό αυξημένο κατά 6 μονάδες σε σύγκριση με το 2023 και 17 μονάδες σε σύγκριση με το 2018.

Σε αντίθεση με άλλες διαφημιστικές καμπάνιες, δεν υπάρχει προκαθορισμένο σχέδιο μάρκετινγκ ή αντίστοιχος προϋπολογισμός.

«Ζητάμε υποστήριξη από ολόκληρη την αλυσίδα αξίας κρασιού, εμπόρους λιανικής, παραγωγούς, διανομείς και επαγγελματικές οργανώσεις. Αλλά η επιτυχία της εκστρατείας δεν εξαρτάται τόσο από τις οικονομικές συνεισφορές όσο από την ανάπτυξη των μέσων που έχουμε δημιουργήσει δωρεάν, όπως το λογισμικό ανοιχτής πρόσβασης», εξηγεί ο ειδικός μάρκετινγκ που υποστηρίζεται επίσης από την Kimberly Charles, ιδρύτρια και πρόεδρο του πρακτορείου Charles Communications Associates στο Σαν Φρανσίσκο.

Μέχρι σήμερα, κορυφαίοι λιανοπωλητές όπως η Total Wine, ένα εθνικό δίκτυο με περισσότερα από 300 καταστήματα, εξειδικευμένα μέσα όπως το Wine Enthusiast και το VinePair, οργανισμοί γενικής προώθησης όπως τα Wines of South Africa και Wines of New Zealand και οινοποιεία μεγάλες μάρκες όπως η Jackson Family Wines και η Freixenet/Mionetto USA, έχουν δεσμευτεί να υποστηρίξουν την πρωτοβουλία. Από τη Γαλλία, εμπλέκονται επίσης η Επιτροπή Σαμπάνιας και η Maison Boisset.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤ: Γιατί ξαφνικά πήραν… φωτιά τα στοιχήματα για νέα μείωση των επιτοκίων τον Οκτώβριο – Τα νέα σενάρια

Αυτές είναι οι προβλέψεις της UBS για μετοχές, πετρέλαιο, χρυσό και δολάριο

Alpha Bank: Πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου έως €260.000 – Ποιους αφορά

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα 

string(0) ""