Αύξηση 8,5%, σε σύγκριση με πέρυσι, παρουσίασαν οι πωλήσεις στις ΗΠΑ, κατά την περίοδο των εορτών, με τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ρούχα, κοσμήματα και ηλεκτρονικά είδη.
Σύμφωνα με έκθεση της Mastercard SpendingPulse, οι πωλήσεις αυξήθηκαν, τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο, για την εορταστική περίοδο, η οποία ορίζεται από την 1η Νοεμβρίου έως τις 24 Δεκεμβρίου, ενώ οι καταναλωτές άρχισαν να αναζητούν δώρα νωρίτερα από ό,τι συνήθως,.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 47% για τα είδη ένδυσης, 32% για τα κοσμήματα και 16% για τα ηλεκτρονικά είδη, σε σύγκριση με το 2020, με τις τρεις κατηγορίες να αυξάνονται τουλάχιστον κατά 20% από τα επίπεδά τους πριν από την πανδημία το 2019. Τα πολυκαταστήματα σημείωσαν άνοδο 21% από πέρυσι και σημείωσαν άνοδο 11% από πριν δύο χρόνια.
Οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατά 11%, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία παρακολουθεί τις λιανικές πωλήσεις σε όλους τους τύπους πληρωμών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει πλέον περίπου το 21% του συνόλου των πωλήσεων για τις διακοπές.
Διαβάστε περισσότερα
Χρηματιστήριο: Τι αφήνει το 2021 – Η χρονιά της συσσώρευσης, των ΑΜΚ και των ομολόγων
Μελέτη οικονομολόγων: Γιατί βλέπουν νέα παγκόσμια ύφεση το 2024 – Οι χρονολογίες «κλειδί»
Η σύγκρουση των ultra-rich: Γιατί ο Έλον Μασκ μισεί τον Τζεφ Μπέζος (pics)