Οι Αμερικανοί καταναλωτές δαπάνησαν 10,8 δισεκατομμύρια δολάρια για διαδικτυακές αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων, laptops και υπολογιστών κατά τη διάρκεια της Black Friday, σύμφωνα με μια ανάλυση από την εταιρεία Adobe Analytics.

Η Black Friday, η οποία ακολουθεί την ημέρα των αμερικανικών Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής αγοραστικής περιόδου για το λιανικό εμπόριο, με τον ανταγωνισμό να κορυφώνεται μεταξύ των καταστημάτων.

Η αύξηση των διαδικτυακών αγορών φαίνεται να ευνοεί μεγάλες εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon και η Walmart. Η τελευταία, με 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, έχει επενδύσει σημαντικά στην κατ’ οίκον παράδοση κατά την εορταστική περίοδο για να ενισχύσει τις ηλεκτρονικές της πωλήσεις.

Οι διαδικτυακές δαπάνες κατά τη διάρκεια της Black Friday αυξήθηκαν κατά 10,2%, σύμφωνα με την Adobe.

Τα προϊόντα που κατέγραψαν τις περισσότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιλάμβαναν καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης προσώπου και μαλλιών, bluetooth ηχεία και μηχανές εσπρέσο, σύμφωνα με την Adobe.

Οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών αυξήθηκαν κατά 622% σε σχέση με τον μέσο όρο των καθημερινών πωλήσεων τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων ενισχύθηκαν κατά 561% και αυτές των οικιακών συσκευών σημείωσαν αύξηση 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο, πρόσθεσε η εταιρεία.

Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια για διαδικτυακές αγορές τη Black Friday, ενώ το 2022 είχαν δαπανήσει 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Adobe.

Διαβάστε ακόμη:

Μητσοτάκης από Λονδίνο: Απέκλεισε την έκτακτη φορολόγηση στις τράπεζες

Πλειστηριασμοί: «Κληρώνει» αυτή τη βδομάδα για ΕΝΚΛΩ και Κοντοβερό (pics)

S&P Global: Επιβράδυνση για την ελληνική μεταποίηση τον Νοέμβριο – Στις 50,9 μονάδες ο PMI

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα