Η βρετανική μάρκα υποδημάτων «Manolo Blahnik» που έγινε η αγαπημένη όλων των γυναικών, έκανε γνωστό ότι έπειτα από 22 χρόνια δικαστικών αγώνων δικαιώθηκε για τη χρήση της επωνυμίας και των εμπορικών σημάτων της στην Κίνα.
Η εταιρεία, που πήρε το όνομά της από τον Ισπανό ιδρυτή της, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η απόφαση εκδόθηκε από το ανώτατο δικαστήριο της Κίνας έπειτα από μακρόχρονη δικαστική διαμάχη κατά του Κινέζου επιχειρηματία Φανγκ Γιουζού (Fang Yuzhou), ο οποίος είχε κατοχυρώσει πρώτος το εμπορικό σήμα «Manolo Blahnik» για τη χώρα.
Τώρα, προσδοκά την επέκταση της εμπορικής δραστηριότητάς της σε όλη την Κίνα, σύμφωνα με το Reuters.
Manolo Blahnik, the shoe brand made famous by its celebrity fans and regular appearances in TV drama "Sex and the City," said it has won a legal battle in China to use its own name, paving the way for the brand's expansion across the country.https://t.co/K8MOHJgKET
— CNN International (@cnni) July 21, 2022
«Αυτή είναι μια σημαντική νίκη για τον θείο μου, την οικογένεια και την ομάδα μας και θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στο ανώτατο δικαστήριο της Κίνας για την ενδελεχή και προσεκτική εξέταση της μακροχρόνιας υπόθεσής μας», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Κριστίνα Μπλάνικ (Kristina Blahnik), ανιψιά του ιδρυτή.
Ενώ το εμπορικό σήμα «Manolo Blahnik» είναι γνωστό διεθνώς από τη δεκαετία του ’70, η Κίνα έχει διαφορετικούς νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας (IP) σε σύγκριση με χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες. Σε εκείνη ισχύει η δικαιοδοσία της «πρώτης κατοχύρωσης», με συνέπεια η κίνηση του Φανγκ Γιουζού το 1999 να ήταν ισχυρή σύμφωνα με την κινεζική νομοθεσία.
Luxury brand Manolo Blahnik wins right to use own name in China https://t.co/UCvUfCbyYC
— BBC Business (@BBCBusiness) July 20, 2022
Μετά τις τροπολογίες του 2019 περί πνευματικής ιδιοκτησίας στην κινεζική νομοθεσία το καθεστώς έχει αλλάξει, με συνέπεια τη δικαίωση διεθνών οίκων τα τελευταία χρόνια.
Manolo Blahnik wins 22-year legal fight over China trademark https://t.co/BiVvb6RDH4
— Financial Times (@FT) July 19, 2022
Η «Manolo Blahnik», η οποία μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη στους καταναλωτές στην Κίνα μόνο μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, δήλωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε όλη την Κίνα στο εγγύς μέλλον.
Χωρίς να απειλείται, πια από τις κινεζικές «μαϊμούδες». Ή μήπως όχι;
Διαβάστε επίσης: