Στα βήματα της ηλεκτροκίνησης οδεύει η Toyota η οποία επικρίθηκε για την αργοπορία των αποφάσεών της να κάνει δυναμική είσοδο στην ηλεκτροκίνηση, αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα θα προσφέρει μπαταρίες που θα έχουν αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων και πτώση κόστους 40%.
Οι νέες μπαταρίες σύμφωνα με το Reuters, θα είναι στερεάς μορφής, οι πρώτες ύλες για την παραγωγή τους θα είναι νικέλιο, μαγγάνιο και κάδμιο, και θα παρέχουν αυτονομία τουλάχιστον 1.000 χιλιομέτρων.
Ακόμη όπως αναφέρει το δημοσίευμα αναμένεται να βγουν στην παραγωγή το 2026, ενώ το κόστος θα είναι 20% μικρότερο στο μοντέλο cross-over bZ4X με την απόδοση της γρήγορης φόρτισης να μειώνεται από 30 σε 20 λεπτά.
Ωστόσο, για να γίνει η εταιρεία ακόμη πιο προσιτή ως προς τη λιανική της τιμή, θα λανσάρει μια ακόμη μπαταρία με στοιχεία λιθίου, σιδήρου και φωσφορικού την ίδια χρονιά με μείωση της τιμής κατά 40% από τις σημερινές τιμές των μπαταριών και με την αυτονομία να βρίσκεται κοντά στα 750 χιλιόμετρα.
Προς ενημέρωση της εταιρείας για την πρόοδο ανάπτυξής της στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης, ισχυρίζεται ότι θα διαθέσει μπαταρία το 2027 που μπορεί να προσφέρει αυτονομία κοντά στα 1.500 χιλιόμετρα. Σε αυτή την προσπάθεια θα παίξει σημαντικό ρόλο η μείωση βάρους και η αεροδυναμική των αυτοκινήτων.
Διαβάστε ακόμη:
Τα 6+1 μεγάλα projects που στηρίζουν οι τράπεζες
Η καρδιά του ευρωπαϊκού «ειδικού» καφέ «χτυπάει» στην Αθήνα (διαγράμματα)
Η ΑΑΔΕ βρίσκει «κρυμμένους θησαυρούς» από τους ελέγχους στα social media
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ