Οι Migos είναι τρεις, ο Offset, ο Quavo και ο Takeoff.
Το τρίο από την Ατλάντα είναι γνωστό για τις trap επιτυχίες του και τα κοσμήματα που φορούν τα μέλη του, μεταξύ άλλων, εικονικές αλυσίδες πολυτελών brands και πανάκριβα ρολόγια.
Ήταν συνεπώς απολύτως φυσικό να αναλάβουν την παραγωγή σειράς ντοκιμαντέρ με τίτλο «Ice Cold» που ανιχνεύει την ιστορία των κοσμημάτων της ραπ σκηνής από τη δεκαετία του ‘80 έως σήμερα.
Σε σκηνοθεσία του ανερχόμενου σκηνοθέτη ντοκιμαντέρ, Κάραμ Γκιλ η σειρά του YouTube Originals περιλαμβάνει συνεντεύξεις για αλυσίδες, μπρασελέ, δαχτυλίδια, οδοντικά κοσμήματα και ρολόγια από πρωτοπόρους του hip-hop όπως ο Slick Rick και ο Rakim, κοσμηματοποιούς, όπως ο Ben Baller και ο Elliot Eliantte, και ράπερ όπως οι Lil Yachty, ASAP Ferg, Lil Baby, French Montana και άλλους.
«Ήμουν εθισμένος στα κοσμήματα. Κάποια στιγμή, ξόδευα κάθε σεντ σε διαμάντια» παραδέχεται ο Lil Yachty στο τρέιλερ του ντοκιμαντέρ.
Το ντοκιμαντέρ εξετάζει πέρα από τη λάμψη των διαμαντιών κατηγορίας VVS την ευρύτερη σημασία και τον κοινωνικό αντίκτυπο των κοσμημάτων του hip-hop. Υπό το πρίσμα του hip-hop και των ακριβών αξεσουάρ διερευνά θέματα όπως η φυλετική ανισότητα και το Αμερικανικό Όνειρο, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Στη σειρά προβάλλονται επίσης οι απόψεις των De La Soul, Talib Kweli και άλλους που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο κίνημα της Μαύρης Συνείδησης και αρνήθηκαν να φορέσουν χρυσές αλυσίδες.
«Το hip-hop τη δεκαετία του ‘80 ήταν παιδιά που προέρχονταν από τη γειτονιά και δεν είχαν τίποτα, που προσπαθούσαν να δείξουν στον κόσμο ότι είχαν αξία» αναφέρει ο ράπερ Talib Kweli στο ντοκιμαντέρ.
«Όλοι έχουμε τους δικούς μας τρόπους να αισθανόμαστε επιτυχημένοι και να επιδεικνύουμε την επιτυχία. Η σειρά διερευνά αυτήν την έννοια μέσα από την ιστορία των κοσμημάτων του hip-hop. Είναι μια βαθύτερη ματιά στο κατασκεύασμα «Αμερικανικό Όνειρο» και πώς το hip-hop το έχει επαναπροσδιορίσει μέσω των κοσμημάτων και της δημιουργικής έκφρασης» δήλωσε ο σκηνοθέτης, Κάραμ Γκιλ.
«Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πώς αυτά τα κομμάτια και η δημιουργική έκφραση μέσω του κοσμήματος – είτε πρόκειται για βραχιόλι, είτε μενταγιόν ή οτιδήποτε άλλο – θεωρούνται τρόπαια» τόνισε.
Διαβάστε ακόμα:
Χρηματιστήριο: Βαρύτατες απώλειες 3,9% – H χειρότερη ημέρα για το 2021
Ερασίνειο: Στο σφυρί ξανά, μια τεράστια ευκαιρία για το σύστημα υγείας
Τα νέα πακέτα που προσφέρουν τα MacDonald’s για να προσελκύσουν εργαζόμενους