Για πέντε λεπτά, κάθε Νοέμβριο, ο χρόνος σταματά καθώς το πολυαναμενόμενο, χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό του πολυκαταστήματος John Lewis κάνει το ντεμπούτο του στις τηλεοπτικές οθόνες και «σπάει» το διαδίκτυο.
Και ενώ η παράδοση προστάζει πολύ συγκίνηση και κλάμα, η φετινή διαφήμιση έχει ως στόχο να μας κάνει να γελάσουμε, απλά γιατί το 2016 ήταν σκληρό και ιδιαίτερα για τη Βρετανία.
Ένας σκύλος, δύο αλεπούδες και ένα ρακούν οι «πρωταγωνιστές».
Φέτος, η βρετανική εταιρεία John Lewis που είναι πασίγνωστη για τις αξιαγάπητες και πολυδάπανες διαφημίσεις της, διέθεσε 8 εκατ.ευρώ για το διαφημιστικό που μεταφέρει την ιστορία ενός μικρού κοριτσιού που είχε όνειρο ν’ αποκτήσει ένα τραμπολίνο. Ο πατέρας της δεν μπορούσε να το αρνηθεί κι ενώ η μικρή κοιμόταν, το συναρμολόγησε στον κήπο τους.
Μόνο που… πρώτα το δοκίμασαν δύο αλεπούδες, ένα ρακούν, ένας σκίουρος, ένας σκαντζόχοιρος κι ένας σκύλος!
Ακόμα και τη στιγμή που η μικρή ξυπνάει το πρωί και ενθουσιάζεται βλέποντας το τραμπολίνο, το σκυλί τρέχει πρώτο και το απολαμβάνει, με τους περαστικούς να το βλέπουν να… ίπταται έξω από τον τοίχο του κήπου, στο αστείο στιγμιότυπο του διαφημιστικού.