Η «micro mini skirt» της Miu Miu, έκανε το ντεμπούτο της το 2021 και από τότε έχει περιγραφεί ως «teeny tiny» και «ultra-cropped» λόγω του μεγέθους της – για την ακρίβεια, το μήκος της δεν ξεπερνά τις 25 εκατοστά.
Η φούστα έγινε viral, καταλαμβάνοντας τόσο το TikTok όσο και τα εξώφυλλα των περιοδικών. Το ένδυμα αυτό είναι εμβληματικό για το brand και χωρίς αμφιβολία βοήθησε τη μητρική της εταιρεία, την Prada, να κάνει αυτό που λίγες εταιρείες πολυτελείας κατάφεραν φέτος: να αναπτυχθεί.
«Νομίζω ότι η Miu Miu είναι ένα «θαύμα» για την Prada», δήλωσε στο Business Insider ο Λούκα Σόλκα, ανώτερος αναλυτής της Bernstein.
Χάρη στο σερί επιτυχιών της Miu Miu, καθώς και σε μια σειρά από έξυπνες επιχειρηματικές κινήσεις από την Prada, η εταιρεία αντιστέκεται στις αρνητικές συνθήκες που επικρατούν στον κλάδο της πολυτέλειας. Έχει καλό μερίδιο αγοράς στην Ασία, η μετοχή της ανεβαίνει και οι επενδυτές είναι ενθουσιασμένοι.
Τα καθαρά έσοδα της Prada για το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν 14% υψηλότερα από ό,τι την ίδια περίοδο του 2023 και 34% περισσότερα σε σχέση με το 2022. Η μετοχή της σημειώνει άνοδο άνω του 30% από την αρχή του έτους, ακόμη μεγαλύτερη από εκείνη της Hermès, του αιώνιου ηγέτη της αγοράς της πολυτέλειας. Στους κολοσσούς της πολυτέλειας LVMH και Kering, οι πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου μειώθηκαν κατά 1% και 11%, αντίστοιχα, σε σύγκριση με πέρυσι. Μαζί με τη Moncler, οι μετοχές της Prada είναι μία από τις δύο μετοχές πολυτελείας που αξιολογούνται ως «άξιες» στην HSBC.
Το 111 ετών, οικογενειακό, μιλανέζικο κατάστημα δερμάτινων ειδών που μετατράπηκε σε κορυφαίο κατάστημα μόδας, σημειώνει φέτος μια από τις σπουδαιότερες περιόδους της ιστορίας του.
Το μοντέρνο μικρό αδερφάκι της Prada
Όπως κάθε μεγαλύτερο αδελφάκι γνωρίζει καλά, μερικές φορές το φανταχτερό, διασκεδαστικό μικρότερο αδελφάκι μπορεί να επισκιάσει ακόμα και το πιο προετοιμασμένο μεγαλύτερο. Η Miu Miu κάνει ακριβώς αυτό.
Το πιο πρωτότυπο, σε σχέση με την Prada, brand έχει γίνει το επίκεντρο της προσοχής όσον αφορά τη βιομηχανία της μόδας. Έχει κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο «The Lyst Fashion Index», μια τριμηνιαία αξιολόγηση των πιο hot fashion brands. Οι αναζητήσεις για την Miu Miu στην πλατφόρμα μεταπώλησης πολυτελών ειδών «The RealReal». έχουν αυξηθεί κατά 47% φέτος. Η σειρά με «micro mini» προϊόντα που εμφανίστηκε στην πασαρέλα το 2021, μια συνεργασία με την New Balance στα αθλητικά παπούτσια και οι καπιτονέ τσάντες Wander έχουν γίνει must-have looks.
«Αυτό φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα: Οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50% το 2023 και κατά 86% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Το τελευταίο τρίμηνο, η επισκεψιμότητα του ιστότοπου αυξήθηκε κατά 110% σε σχέση με πέρυσι», ανέφερε ο Ροτζέριο Φουτζιμόρι της Stifel στο σημείωμά του τον Ιούλιο. Η μάρκα πιθανότατα θα φτάσει τα 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε έσοδα φέτος.
«Η Miu Miu έχει απήχηση στους καταναλωτές λόγω ενός έξυπνου μείγματος μάρκετινγκ προϊόντων και επικοινωνίας», δήλωσε ο Σόλκα.
Διαβάστε ακόμη
ΣΥΡΙΖΑ – Τρολάρισμα από Κασσελάκη: Κατέθεσε υποψηφιότητα με… 87 υπογραφές της Κεντρικής Επιτροπής
Η κινεζική αγορά ακινήτων χρειάζεται περισσότερη τόνωση σύμφωνα με τους ειδικούς (πίνακες)
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν τις εφαρμογές online dating (tweet)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα