search icon

Διεθνή

Η Γενιά Ζ σταμάτησε να ξοδεύει! Βυθίζονται brands όπως Ralph Lauren και Victoria’s Secret

Oι συνολικές δαπάνες των εφήβων για ψώνια μειώθηκαν δραστικά, ενώ, όταν αποφασίζουν να ψωνίσουν, στις κορυφαίες επιλογές τους παραμένουν η Nike και η Amazon, ενώ καλή θέση έχουν και τα Starbucks

Πιο ευαισθητοποιημένοι σε σχέση με προηγούμενες γενιές εμφανίζονται οι σημερινοί έφηβοι, καθώς φαίνεται ότι ανησυχούν για την οικονομία και για την πανδημία του κορωνοϊού, όπως και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία. Πάντως, σύμφωνα με νέα έρευνα, η γενιά Ζ εξακολουθεί να κατατάσσει ως Νο1 ανησυχία την κλιματική αλλαγή.

Η έρευνα της Piper Sandler πραγματοποιήθηκε το διάστημα 17 Φεβρουαρίου – 27 Μαρτίου σε 5.200 εφήβους σε 41 Πολιτείες των ΗΠΑ, διάστημα που καλύπτει και την τραγική συγκυρία με την εκτόξευση κρουσμάτων και θυμάτων του Covid-19 στην Αμερική.

Όπως προκύπτει οι συνολικές δαπάνες των εφήβων για ψώνια μειώθηκαν δραστικά, ενώ, όταν αποφασίζουν να ψωνίσουν, στις κορυφαίες επιλογές τους παραμένουν η Nike, η Lululemon και η Amazon, ενώ καλή θέση έχουν και τα Starbucks. Τα κορίτσια ξοδεύουν πλέον λιγότερα για τσάντες, καλλυντικά και ρούχα. Πλήγμα έχουν δεχθεί μάρκες όπως  Under Armour, Ralph Lauren και  Victoria’s Secret.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Γενιά Ζ ανησυχεί περισσότερο για την οικονομία. Σχεδόν το 47% των εφήβων δήλωσε ότι η αμερικανική οικονομία επιδεινώνεται, από 28% που είχε δώσει αυτή την απάντηση έναν χρόνο πριν και 32% το περασμένο φθινόπωρο.

Εξού και η μείωση στις δαπάνες. Οι ετήσιες δαπάνες τους δήλωσαν ότι μειώθηκε κατά 13% αυτή την άνοιξη στα 2.300 δολάρια σε σχέση με την ίδια περσινή περίοδο και κατά 4% σε σχέση με το φθινόπωρο. Είναι το χαμηλότερο ποσοστό δαπανών εφήβων από το 2011.

Η Nike παραμένει η πλέον προτιμητέα μάρκα μεταξύ των εφήβων για ένατη συνεχόμενη χρονιά. Στη δεύτερη και τρίτη θέση φιγουράρουν η

American Eagle Outfitters και η Adidas, ωστόσο Ralph Lauren και Victoria’s Secret δεν είναι καν στο ΤΟΡ 10.

Παράλληλα, τις μέρες του κορωνοϊού τα κορίτσια φαίνεται ότι προτιμούν ένα πιο φυσικό «loοk»καθώς οι δαπάνες για καλλυντικά έπεσαν κατά 26%, σε χαμηλό 10ετίας…

Exit mobile version