search icon

Διεθνή

Emirates: Με την Τζένιφερ Άνιστον και 20 εκατ. δολάρια πάει να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό

Το ποσό των 20 εκατ. δολαρίων δαπάνησε η γνωστή αεροπορική εταιρεία Emirates για την νέα τηλεοπτική της καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η διάσημη ηθοποιός Τζένιφερ Άνιστον.

Το ποσό των 20 εκατ. δολαρίων δαπάνησε η γνωστή αεροπορική εταιρεία Emirates για την νέα τηλεοπτική της καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η διάσημη ηθοποιός Τζένιφερ Άνιστον.

Το διαφημιστικό σποτ γυρίστηκε από την εταιρεία RKCR / Y & R και δείχνει την Άνιστον να γελοιοποιείται από το πλήρωμα καμπίνας ενός αεροσκάφους όταν φορώντας μόνο μία ρόμπα τους ρωτάει που βρίσκεται το μπάνιο.

Η μεγάλη αποκάλυψη όμως έρχεται στο τέλος όταν συνειδητοποιεί πως όλο αυτό είναι μόνο ένας εφιάλτης και η ίδια βρίσκεται στην πραγματικότητα σε ένα αεροσκάφος της Emirates.

O Boutros Boutros, ανώτερος αντιπρόεδρος εταιρικής επικοινωνίας της Emirates υποστήριξε σε δήλωσή του:

«Απέχοντας από τις συνηθισμένες διαφημίσεις των αεροπορικών εταιρειών, επιλέξαμε να δώσουμε μια πιο χιουμοριστική προσέγγιση για να επιδείξουμε τα καταπληκτικά προϊόντα που προσφέρουμε επί του σκάφους. Δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε κάποιον καλύτερο για το ρόλο αυτό από την Τζένιφερ Άνιστον. Συνδυάζει τον επαγγελματισμό και το κωμικό στοιχείο και έτσι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα».

Το διαφημιστικό αυτό σποτ της Emirates έρχεται λίγους μόνους μήνες αφότου η αντίπαλος της, Etihad Airways υπέγραψε συμβόλαιο με την ηθοποιό Νικόλ Κίντμαν έναντι πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.

Κατά την τελευταία δεκαετία, οι αεροπορικές εταιρείες Emirates, Etihad και Qatar Airways θεωρούνται οι τρεις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες διεθνώς και έχουν αυξήσει την παρουσία τους στην αγορά των ΗΠΑ με αποτέλεσμα να αποτελούν απειλή για τρεις μεγάλες αμερικανικές εταιρείες την American, την United και την Delta.

Exit mobile version