search icon

Διεθνή

Οι έφηβοι δεν ψωνίζουν πια και… «βουλιάζουν» το λιανεμπόριο

Με την παγκόσμια υγειονομική κρίση, είναι πολύ πιθανό να μείνουν άνεργοι οι γονείς τους ή να μην μπορέσουν να βρουν δουλειά και το 48% των εφήβων πιστεύει ότι η οικονομία πάει προς το χειρότερο

Οι δαπάνες των εφήβων υποχώρησαν σε χαμηλά δύο δεκαετιών, όπως δείχνει νέα έρευνα, καθώς ξοδεύουν πια ελάχιστα για ρούχα, φαγητό, συναυλίες και διάφορα events, καθώς η πανδημία του κορωνοϊού συνεχίζει το καταστροφικό έργο της, ενώ ανησυχούν ότι η οικονομία επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο.

Οι έφηβοι, ξόδεψαν περίπου 2.150 δολάρια ,έχρι στιγμής φέτος, σύμφωνα με την έρευνα «Taking Stock with Teens» της Piper Jaffray, που έγινε σε 9.800 καταναλωτές με μέση ηλικία τα 16 έτη, προερχόμενους από οικογένειες με μέσο ετήσιο εισόδημα 67.500 δολαρίων. Αυτό το ποσό συνιστά μια πτώση κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Την άνοιξη του 2006 οι ετήσιες δαπάνες των εφήβων ανέρχονταν σε 3.023 δολάρια.

Οι ετήσιες δαπάνες για ένδυση ανήλθαν στα 507 δολάρια ανά έφηβο – με πτώση 11% από το φθινόπωρο του 2019.

Οι κοπέλες, κατά μέσο όρο, ξοδεύουν 150 δολ. περισσότερα για ρούχα από τα αγόρια.

Για τσάντες, οι έφηβοι ξόδεψαν μόλις 87 δολάρια (ιστορικό χαμηλό). Οι Louis Vuitton της LVMH’s ξεπέρασε την Michael Kors καταλαμβάνοντας την 1η θέση. Την άνοιξη του 2006 οι έφηβοι είχαν ξοδέψει σε ετήσια βάση 197 δολάρια σε τσάντες.

Στα ρούχα, η Nike διατήρησε την κορυφαία της θέση μεταξύ των εφήβων, μια θέση που διατηρεί εδώ και μια δεκαετία. Η American Eagle είναι δεύτερη και ακολουθεί η Adidas.

Ανοδική πορεία στην κατάταξη είχε η H&M, ενώ η Forever 21 έχασε θέσεις. Η Victoria’s Secret,γνωστή για τα εσώρουχά της, κατρακύλησε στο Νο22 από το Νο13 έναν χρόνο πριν.

Για παπούτσια, οι έφηβοι ξόδεψαν 275 δολάρια ετησίως, πτώση 6% σε σχέση με έναν χρόνο πριν. Τα αγόρια ανέφεραν ότι ξόδεψαν περίπου 50 δολάρια περισσότερα κατά μέσο όρο από τα κορίτσια.

Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο κολοσσός  Amazon παρέμεινε το αγαπημένο σάιτ των εφήβων με το 54% των ερωτηθέντων να απαντούν ότι είναι ο Νο1 προορισμός τους για online shopping, έναντι 52% πέρυσι.

Το 90% των εφήβων ανέφερε ότι ψώνισε διαδικτυακά κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου.

Μόνο το 33% των εφήβων ψώνισε σε πολυκαταστήματα και ειδικά καταστήματα λιανικής, από 36% πέρυσι.
Υπενθυμίζεται ότι μια σειρά ονομάτων όπως J.C. Penney, Stage Stores και Neiman Marcus έκαναν αίτηση προστασίας από τους πιστωτές τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Το Lord & Taylor, το μεγαλύτερο και παλαιότερο πολυκατάστημα στις ΗΠΑ είναι στη διαδικασία ρευστοποίησης των περιουσιακών της στοιχείων.

Στον τομέα του φαγητού, αν και η τάση ήταν πτωτική, τα αγόρια ξόδεψαν τα περισσότερα ή 21% από τα χρήματα που είχαν διαθέσιμα. Ακολουθούν τα video games και τα ρούχα.

Τα κορίτσια δίνουν το 27% των χρημάτων τους σε ρούχα και ακολουθούν φαγητό και προσωπική φροντίδα.

Με την παγκόσμια υγειονομική κρίση που έφερε ύφεση, η οποία είναι πολύ πιθανό να αφήσει άνεργους τους γονείς τους ή να εμποδίσει τους ίδιους να μπουν ομαλά στην αγορά εργασίας, το 48% των εφήβων πιστεύει ότι η οικονομία πάει προς το χειρότερο, από ποσοστό 32% που το πίστευε αυτό έναν χρόνο πριν.

Exit mobile version