Οι χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων (23/7-8/8), ακυρώνουν ή περιορίζουν τα περίπτερα και τις διαφημιστικές εκδηλώσεις που συνδέονται με την κορυφαία διοργάνωση, απογοητευμένοι από τις αποφάσεις «της τελευταίας στιγμής» από τους διοργανωτές και μια καθυστέρηση σχετικά με το εάν θα επιτρέπονται οι θεατές, ανέφεραν πηγές στο Reuters.
Οι κινήσεις περισσότερων από δώδεκα εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των Canon, Tokio Marine & Nichido Fire Insurance και Ajinomoto, υπογραμμίζουν την ευαίσθητη κατάσταση για τους χορηγούς, οι οποίοι έχουν δεσμευτεί για μία διοργάνωση που έχει πληγεί από την πανδημία COVID-19 και τις δημόσιες αντιδράσεις.
Περίπου 60 ιαπωνικές εταιρείες πλήρωσαν ποσό ρεκόρ άνω των τριών δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα δικαιώματα χορηγίας και στην συνέχεια άλλα 200 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνουν τις συμβάσεις τους μετά την αναβολή των Αγώνων, πέρυσι, λόγω της πανδημίας. Σε αντίθεση με τους “παγκόσμιους συνεργάτες” που έχουν πολυετείς συμφωνίες, οι εγχώριοι χορηγοί συμμετέχουν μόνο στους αγώνες του Τόκιο.
Και είναι απογοητευμένοι από αυτό, καθώς μια από τις πηγές περιέγραψε ως «αυτοσχέδιες» τις αποφάσεις των διοργανωτών, ιδίως για την καθυστέρηση αρκετών μηνών της απόφασης, σχετικά με το εάν θα επιτραπεί η παρουσία θεατών.
Οι διοργανωτές έχουν απαγορεύσει τους θεατές από το εξωτερικό και σχεδιάζουν ανώτατο όριο για τους εγχώριους θεατές στο 50% της χωρητικότητας ή έως και 10.000 άτομα.
«Τελικά παίρνουμε αποφάσεις μόνοι μας, χωρίς να περιμένουμε την θέση των διοργανωτών», δήλωσε μια πηγή, ένας υπάλληλος σε έναν χορηγό, ο οποίος, όπως και άλλοι άνθρωποι που μίλησαν, αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία του, επειδή οι πληροφορίες δεν είναι δημόσιες: «Η κατάσταση είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα για τους χορηγούς, αλλά πλέον όλοι αρχίζουν να αναλαμβάνουν δράση».
Διαβάστε ακόμη
Η επέλαση της μετάλλαξης Δέλτα απειλή για την ανάπτυξη – Οι φόβοι για οικονομία και τουρισμό