search icon

Διεθνή

Η Barbie έκανε την έκπληξη: Πώς η πανδημία επηρέασε τη διάσημη κούκλα

Η Mattel, η κατασκευάστρια εταιρεία εμβληματικών παιχνιδιών εξέπληξε τη Wall Street καθώς κατά το τρίτο τρίμηνο κατάγραψε κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών

epa08431337 A swimsuit Barbie doll is on display at the Barbie Celebrates 50th Anniversary of Sports Illustrated Swimsuit Issue party in New York, USA, 17 February 2014 (reissued 19 May 2020). Pink became fashionable as a luxurious color worn by both sexes in the mid 1700s. By the time men moved to darker hues, women adopted pink and it became a girls' color. In the 1960s high fashion and celebrities embraced pink. A significant change took place when the color became a symbol for women's and LGBTQ rights in the 1970s and, from 1990 on, also the symbolic color for the struggle against breast cancer. Subsequently, pink is now recognized as a color of protest, femininity, joy, energy and affirmation. EPA/JASON SZENES ATTENTION: This Image is part of a PHOTO SET *** Local Caption *** 51240614

Σε «αγώνα δρόμου» έχει επιδοθεί η Mattel προκειμένου να αντεπεξέλθει στην απροσδόκητη αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης  για παιχνίδια, καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορταστικών αγορών.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο CNBC ο διευθύνων σύμβουλος της Mattel Γιον Κρέιζ: «Βλέπουμε τεράστια ζήτηση για τα προϊόντα μας, περισσότερο από ό,τι περιμέναμε», και συμπλήρωσε: «Με τόσο μεγάλη αύξηση της ζήτησης, τώρα εργαζόμαστε σκληρά προκειμένου να μπορέσουμε να την ικανοποιήσουμε».

Η Mattel, η κατασκευάστρια εταιρεία εμβληματικών παιχνιδιών, όπως η Barbie και το δημοφιλές επιτραπέζιο παιχνίδι Uno, εξέπληξε τη Wall Street καθώς κατά το τρίτο τρίμηνο κατάγραψε κέρδη που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών.

Η εταιρεία σημείωσε καθαρά κέρδη ύψους 316 εκατ. δολ., τα οποία ήταν τέσσερις φορές καλύτερα από τα αντίστοιχα προ κορωνοϊού κέρδη. Την ίδια ώρα οι πωλήσεις της έφτασαν τα 1,6 δισ. δολ..

Αξίζει να σημειωθεί ότι Mattel υπέστη απώλειες εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων τα δύο προηγούμενα τρίμηνα εξαιτίας της επιβολής lockdown.

Η πανδημία ανάγκασε τα παιδιά σ’ όλη τη χώρα να κάνουν μαθήματα εξ αποστάσεως και να περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μέσα στο σπίτι. Το γεγονός αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα ράφια των καταστημάτων παιχνιδιών να αδειάσουν, ενώ οι γονείς αναζήτησαν τρόπους προκειμένου να κρατήσουν τα παιδιά απασχολημένα και μακριά από φορητούς υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablets.

Οι λιανοπωλητές ωθήθηκαν επομένως να ανανεώσουν τα αποθέματά τους σε κούκλες και επιτραπέζια παιχνίδια, κάτι που συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων κατά 10% το τελευταίο τρίμηνο.

Η κούκλα Barbie εξαφανίστηκε από τα ράφια. Η Mattel, η οποία κατασκευάζει την εμβληματική σειρά παιχνιδιών, δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 30% ανά τεμάχιο. Με έσοδα ύψους 532,2 εκατ. δολ. σε ακαθάριστες πωλήσεις, πρόκειται για την καλύτερη απόδοση του brand από το 2003.

«Η ζήτηση για τις κούκλες barbie αυξήθηκε κατά 50%, στοιχείο που αναδεικνύει την αντοχή και τη συνεχή δυναμική της μάρκας», είπε ο Κρέιζ.

Η εταιρεία στρέφει πλέον το βλέμμα της στην περίοδο των χριστουγεννιάτικων αγορών και εκτιμά ότι οι ετήσιες πωλήσεις της θα συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία.

Παρά τα εκατομμύρια των Αμερικανών που παραμένουν εκτός αγοράς εργασίας λόγω των δυσμενών επιδράσεων του lockdown στην οικονομία, η εταιρεία ερευνών NPD προβλέπει ότι τα νοικοκυριά, ιδίως τα πιο ευκατάστατα, θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα σε παιχνίδια. Η εν λόγω διαπίστωση προκύπτει από το γεγονός ότι τα νοικοκυριά έχουν παρακρατήσει χρήματα καθώς φέτος δεν είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν και να κάνουν διακοπές.

Exit mobile version