Η Rare Beauty είναι μια μάρκα καλλυντικών με όραμα και σκοπό, η οποία ιδρύθηκε από την ποπ σταρ Σελίνα Γκόμεζ. Η Γκόμεζ είναι μια επιτυχημένη τραγουδίστρια, ηθοποιός και η γυναίκα με τους περισσότερους ακόλουθους στο Ίνσταγκραμ, με πολλαπλές διακρίσεις οι οποίες περιλαμβάνουν 16 παγκόσμια ρεκόρ Γκίνες. Η Γκόμεζ συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τους 100 ανθρώπους με τη μεγαλύτερη επιρροή του περιοδικού «Time» το 2020 και σήμερα έχει καθαρή αξία 95 εκατομμύρια δολάρια. Έχει πέσει θύμα πολλών προβλημάτων ψυχικής και σωματικής υγείας, τα οποία την ώθησαν να ιδρύσει την Rare Beauty το 2020. Εκτός από μια μάρκα καλλυντικών που δεν δοκιμάζει τα προϊόντα της σε ζώα, η Rare Beauty έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα με όραμα και σκοπό την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ψυχική υγεία, την αγάπη προς τον εαυτό μας και τη συγκέντρωση χρημάτων.
Το κίνητρο πίσω από τη Rare Beauty
Εκτός από τη λάμψη και τη φήμη της, η Σελίνα Γκόμεζ έχει περάσει πολλά στη ζωή της, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Η Γκόμεζ διαγνώστηκε με λύκο, μια χρόνια αυτοάνοση πάθηση, το 2015. Η διαδικασία της ανάρρωσης περιελάμβανε την παραμονή της σε κέντρο αποκατάστασης μέχρι το 2015. Αλλά το 2016 άρχισε να έχει πάλι παρενέργειες του λύκου που αφορούσαν το άγχος και την κατάθλιψη, γεγονός που την οδήγησε ξανά σε διαδικασία αποκατάστασης. Ο αγώνας δεν σταμάτησε για εκείνη, καθώς χρειάστηκε να κάνει μεταμόσχευση νεφρού το 2017, ενώ ακολούθησαν πολλαπλές νοσηλείες το 2018. Η Γκόμεζ διαγνώστηκε επιπλέον και με διπολική διαταραχή.
Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης, κυκλοφόρησαν για την ίδια αρκετές κακόβουλες φήμες και για το καλό της ψυχικής της υγείας έπρεπε να μείνει μακριά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, παρά τη σωματική και ψυχολογική της ταλαιπωρία, δεν έχασε την ελπίδα της και μιλάει δημόσια για τα προβλήματά της. Μάλιστα, το 2020 δημοσιοποίησε το γεγονός ότι πάσχει από διπολική διαταραχή και έχει βάλει στόχο να μιλάει όσο το δυνατόν περισσότερο για την ψυχική υγεία ώστε να εξαλειφθεί το κοινωνικό στίγμα που την περιβάλλει. Έτσι τελικά, τον Σεπτέμβριο του 2020, η Γκόμεζ λάνσαρε τη δική της μάρκα φυτικών καλλυντικών, Rare Beauty.
Η Rare Beauty και η αποστολή της Σελίνα Γκόμεζ
Η Σελίνα Γκόμεζ ανακοίνωσε την ίδρυση της Rare Beauty στις αρχές του 2020 και η φίρμα ξεκίνησε επίσημα τον Σεπτέμβριο. Η φιλοσοφία της Rare Beauty είναι να απελευθερώσει τις γυναίκες από τα δεσμά των μη ρεαλιστικών προτύπων ομορφιάς και της δημόσιας εικόνας. Η Rare Beauty τονίζει τη σημασία της αγάπης προς τον εαυτό μας, αγκαλιάζοντας την εσωτερική ομορφιά και τις ατέλειες. Κατασκευάζει καλλυντικά που αναδεικνύουν τις λαμπερές, φυσικές εμφανίσεις στο μακιγιάζ αντί για καλλυντικά που συγκαλύπτουν τα ελαττώματα ή αλλάζουν εντελώς την εμφάνιση αυτού που τα χρησιμοποιεί.
Η Rare Beauty είναι μια μάρκα καλλυντικών χωρίς αποκλεισμούς και η γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνει 48 σειρές από βάσεις για μακιγιάζ, ματ κρέμες χειλιών, προϊόντα φρυδιών, υγρά ρουζ και κραγιόν. Όλα τα προϊόντα είναι αυστηρά φυτικής προέλευσης και χωρίς δοκιμές σε ζώα, ενώ ακόμη και η συσκευασία πραγματοποιείται με τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών πιστοποιημένων από το «Forest Stewardship Council». Η Rare Beauty σημείωσε άμεση επιτυχία, με έσοδα 60 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε πέντε μήνες από την είσοδό της στην αγορά, σύμφωνα με την «440 Industries». Καθώς τα έσοδα αυξάνονταν, η Rare Beauty επέκτεινε την παρουσία της στη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και τη Νοτιοανατολική Ασία. Το 2022 λανσαρίστηκε επίσης στο Ηνωμένο Βασίλειο σε συνεργασία με την «Space NK».
Μια επιχείρηση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων με όραμα και σκοπό
Η Rare Beauty ιδρύθηκε παράλληλα με το «Rare Impact Fund», έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που σκοπό έχει την καταπολέμηση του στίγματος που ακολουθεί τα προβλήματα ψυχικής υγείας και παρέχει πόρους στις αντίστοιχες κοινότητες. Η Rare Beauty έχει δεσμευτεί να δωρίσει το 1% όλων των πωλήσεών της σε αυτό το ταμείο, όπως αναφέρει το Allure. Κατά το πρώτο έτος λειτουργίας του, το «Rare Impact Fund» δώρισε 1,2 εκατομμύρια δολάρια σε επιχορηγήσεις σε οκτώ οργανισμούς που επικεντρώνονται στην ψυχική υγεία και την εκπαίδευση και στόχος του είναι να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια σε μια δεκαετία.
Η Rare Beauty πραγματοποίησε μια εκστρατεία με την ονομασία «Mental Health 101» τον Μάιο του 2021, ο οποίος είναι και ο μήνας ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία. Το σύνθημα της εκστρατείας ήταν η ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της ψυχικής υγείας και η δημιουργία μιας κοινότητας ψυχικής υγείας. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και απέφερε 82.000 δολάρια για την «Rare Impact Fund», ενώ συγκέντρωσε 60.000 υπογραφές για το ψήφισμα «Mental Health 101».
Το κλειδί για την επιτυχία της Rare Beauty είναι η ποιότητα των προϊόντων της και το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους θαυμαστές της Σελίνα ανήκουν στη γενιά Z, η οποία αντιμετωπίζει συνεχώς προβλήματα ψυχικής υγείας, ιδίως μετά την πανδημία. Ακόμη και ο ιστότοπος της Rare Beauty διαθέτει ξεχωριστό σύνδεσμο για πληροφορίες και πηγές σχετικά με την ψυχική υγεία, συμπεριλαμβανομένων αρκετών άρθρων για κρίσιμα θέματα.
Φιλοξενούν επίσης εβδομαδιαίες εκδηλώσεις με όνομα «Rare Chat», όπου επιλεγμένα μέλη της κοινότητας διεξάγουν συζητήσεις για τη φιλία και διάφορα άλλα θέματα.
Η Σελίνα Γκόμεζ δημιούργησε μια όμορφη επιχείρηση με τη μορφή της Rare Beauty, η οποία προσφέρει ποιοτικά προϊόντα, ενώ παράλληλα προσπαθεί να βελτιώσει αυτόν τον κόσμο. Η Rare Beauty έγινε η 8η πιο επιτυχημένη φίρμα ομορφιάς και με το αλλιώτικο μάρκετινγκ και τη στρατηγική επιχείρηση με όραμα και σκοπό εξελίχθηκε σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες ομορφιάς στον κόσμο. Η Σελίνα Γκόμεζ μετέτρεψε τα βάσανα της ζωής της σε «σπάνια ομορφιά» και γκρέμισε τα ψεύτικα πρότυπα για το καλό όλων των ανθρώπων με προβλήματα ψυχικής υγείας.
Διαβάστε ακόμη:
Κώστας Βελάνης: Από τις ραπτομηχανές, στα σαλόνια της αγοράς και των επενδύσεων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ