Ενόσω οι περιορισμοί της Covid έχουν σχεδόν εξαλειφθεί και ο κόσμος αρχίζει να χρησιμοποιεί εκ νέου τα αεροπλάνα για τις μετακινήσεις του, ολοένα και περισσότερες αεροπορικές εταιρείες σπεύδουν να ρίξουν το βάρος στην -όσο το δυνατόν- μεγαλύτερη ακρίβεια και αξιοπιστία των δρομολογίων τους.
Άλλωστε, πολλοί επιβάτες επιλέγουν πλέον με ποια εταιρεία θα «πετάξουν», με βάση τις λιγότερες δυνατές καθυστερήσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι ο χρόνος είναι… χρήμα.
Σύμφωνα με την εταιρεία ταξιδιωτικών υπηρεσιών OAG, λοιπόν, η πλέον συνεπής αεροπορική εταιρεία για το 2022 ήταν η Garuda Indonesia, με το 95,63% των πτήσεων να αναχωρεί στην… ώρα του.
Στη δεύτερη θέση ακολούθησε η Safair από τη Νότια Αφρική, ενώ η γερμανική Eurowings ανήλθε στην 3η θέση, καταγράφοντας επιδόσεις 95,3% και 95,26% αντίστοιχα.
Στο σύνολό τους, βέβαια, ο αεροπορικός κλάδος δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των επιβατών, καθώς μόλις το 25% των πτήσεων εκτελέστηκε εντός χρονοδιαγράμματος.
Την ίδια στιγμή, μόλις μία αμερικανική αεροπορική κατάφερε να διεισδύσει στην κορυφαία 20άδα, με τη Delta Airlines να βρίσκεται στην 17η θέση με ποσοστό 81,79%.
Εντύπωση δε, προκαλεί η καθολική απουσία των ευρωπαϊκών εταιρειών, κάτι που οφείλεται στις εκτεταμένες ελλείψεις σε εργαζομένους κατά τη διάρκεια των θερινών μηνών, όταν στα περισσότερα αεροδρόμια της Γηραιάς Ηπείρου επικρατούσε ένα… χάος.
Όσον αφορά τις επιδόσεις των αεροδρομίων, η Ιαπωνία ήταν η απόλυτη κυρίαρχη, καταλαμβάνοντας τις μισές θέσεις της πρώτης 20άδας. Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Οσάκα αναρριχήθηκε στην 1η θέση, με το 91,45% των πτήσεων να αναχωρεί στην ώρα του.
Βόρεια Αμερική και Ευρώπη, αντίθετα, έλαμψαν δια της απουσίας τους.
Διαβάστε επίσης
Τα πιο πρωτοποριακά πιάτα του εστιατορίου Noma – Σαν πίνακες που αφηγούνται ιστορίες