Στον κόσμο της ψυχαγωγίας, πολλές διασημότητες έχουν αξιοποιήσει την εκπληκτική καθαρή τους αξία, τη φήμη και την επιρροή τους για να δραστηριοποιηθούν στον επιχειρηματικό κόσμο. Οι επιχειρηματικές τους διαδρομές είναι τόσο διαφορετικές όσο και τα ταλέντα τους, καλύπτοντας διάφορους κλάδους από τη μόδα και τη μουσική μέχρι την τεχνολογία και τον αθλητισμό. Αυτά τα εγχειρήματα παρέχουν μια πρόσθετη ροή εισοδήματος και επιτρέπουν σε αυτές τις διασημότητες να δημιουργήσουν μια διαρκή κληρονομιά πέρα από την κύρια καριέρα τους, σύμφωνα με το therichest.com.
Αυτές οι διασημότητες έχουν δημιουργήσει επιτυχημένες μάρκες και εταιρείες, αποδεικνύοντας ότι είναι διασκεδαστές και έμπειροι επιχειρηματίες:
10. Τζορτζ Κλούνεϊ & Ράντε Γκέρμπερ – Τεκίλα Casamigos
Η Τεκίλα Casamigos, μια μάρκα που συνιδρύθηκε από τον Τζορτζ Κλούνεϊ και τον Ράντε Γκέρμπερ, έχει γίνει ένα γνωστό όνομα στον κόσμο των αλκοολούχων ποτών. Ξεκίνησε το 2013, η μάρκα ήταν αρχικά μια ιδιωτική συλλογή για το δίδυμο και τους φίλους τους. Ωστόσο, η δημοτικότητά της οδήγησε σε δημόσιο λανσάρισμα. Το 2017, η «Diageo», παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των αλκοολούχων ποτών, εξαγόρασε την Casamigos για ποσό του 1 δισεκατομμύρια δολάρια, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία της μάρκας, σύμφωνα με το E-News.
9. Μάτζικ Τζόνσον – Magic Johnson Enterprises
Ο Έρβιν “Μάτζικ” Τζόνσον, ο θρυλικός μπασκετμπολίστας, έχει αποδείξει το επιχειρηματικό του δαιμόνιο με την Magic Johnson Enterprises. Ο όμιλος αυτός ιδρύθηκε το 1987 και έχει επενδύσει στρατηγικά σε διάφορους τομείς, όπως η ψυχαγωγία, τα ακίνητα και οι υπηρεσίες τροφίμων. Τα επιχειρηματικά εγχειρήματα του Τζόνσον εκτείνονται πέρα από τις παραδοσιακές εγκρίσεις και τις συμφωνίες αδειοδότησης στις οποίες εμπλέκονται πολλοί αθλητές. Η εκτιμώμενη καθαρή αξία της εταιρείας του ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων αποτελεί απόδειξη της επιχειρηματικής του δεινότητας και της επιχειρηματικής του οξυδέρκειας.
8. Μέρι-Κέιτ & Άσλεϊ Όλσεν – Πολλαπλές μάρκες
Η Μαίρη-Κέιτ και η Άσλεϊ Όλσεν, οι διάσημες δίδυμες ηθοποιοί, έχουν μεταβεί με επιτυχία από την πρώιμη καριέρα τους ως ηθοποιοί σε αξιοσέβαστες προσωπικότητες της μόδας. Έχουν χτίσει μια αυτοκρατορία μόδας με πολλές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των «The Row», «Elizabeth and James» και «Olsenboye». Το The Row, ειδικότερα, έχει κερδίσει αναγνώριση για τα πολυτελή είδη του, κερδίζοντας το βραβείο «CFDA Womenswear Designer of the Year» το 2012 και το 2015, σύμφωνα με το The Hollywood Reporter. Τα επιτυχημένα εγχειρήματά τους στη βιομηχανία της μόδας, τα οποία έχουν συνολική αξία περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια, έχουν συμβάλει σημαντικά στη συνολική καθαρή αξία των διδύμων, η οποία ανέρχεται σε περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια.
7. Μπιγιονσέ & Τζέι Ζ – Tidal και Ivy Park
Οι σταρ της μουσικής Μπιγιονσέ & Τζέι Ζ έχουν κάνει σημαντικά βήματα στον επιχειρηματικό τομέα με τα εγχειρήματά τους, το Tidal, μια υπηρεσία streaming μουσικής, και το Ivy Park, μια διάσημη μάρκα αθλητικών ειδών. Το Tidal, που αποκτήθηκε από τον Τζέι Z το 2015, αποτιμάται σήμερα στα 377,5 εκατομμύρια δολάρια και έχει ως στόχο να παρέχει ένα δικαιότερο μοντέλο για τους καλλιτέχνες. Σύμφωνα με το Forbes, η Ivy Park, που συνιδρύθηκε από την Μπιγιονσέ το 2016, προωθεί τη θετικότητα του σώματος και την ενδυνάμωση και αποτιμάται σήμερα σε περίπου 450 εκατομμύρια δολάρια. Αυτά τα εγχειρήματα έχουν συμβάλει στη συνολική καθαρή αξία του ζευγαριού που ξεπερνά τα 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
6. Τζέσικα Σίμπσον – Jessica Simpson Collection
Η Τζέσικα Σίμπσον, Αμερικανίδα τραγουδίστρια, ηθοποιός και σχεδιάστρια μόδας, ξεκίνησε την ομώνυμη μάρκα το 2005 σε συνεργασία με τον Βινς Καμούτο, συνιδρυτή της εταιρείας υποδημάτων «Nine West». Η συλλογή Jessica Simpson είναι μια σειρά μόδας με ρούχα και άλλα είδη για γυναίκες και νέους. Εκτός από ρούχα, η μάρκα περιλαμβάνει τσάντες, γυαλιά ηλίου, αξεσουάρ, κοσμήματα, παπούτσια και αρώματα. Η συλλογή έχει σημειώσει σημαντική επιτυχία, κερδίζοντας 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις από το 2014.
5. Τζέσικα Άλμπα – The Honest Company
Η ηθοποιός Τζέσικα Άλμπα είναι συνιδρύτρια της εταιρείας The Honest Company, η οποία προσφέρει φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα για μωρά και ομορφιά. Από την ίδρυσή της το 2011, η εταιρεία έχει αποκτήσει μια πιστή πελατειακή βάση, με αποτέλεσμα η τρέχουσα αποτίμησή της να ανέρχεται σε περίπου 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια. Η δέσμευση της Άλμπα για την παροχή ασφαλών και αποτελεσματικών προϊόντων έχει οδηγήσει στην επιτυχία της μάρκας, αποδεικνύοντας το επιχειρηματικό της πνεύμα και την αφοσίωσή της στην κοινωνική ευθύνη.
4. Κέιτ Χάντσον – Fabletics
Η Fabletics είναι μια μάρκα γυμναστικής και αθλητικής αναψυχής που συνιδρύθηκε από την ηθοποιό Κέιτ Χάντσον. Η συνδρομητική της υπηρεσία παρέχει στα μέλη της εξατομικευμένα αθλητικά ρούχα κάθε μήνα. Η Fabletics επικεντρώνεται στην παροχή κομψών και υψηλής ποιότητας ενεργητικών ενδυμάτων σε προσιτές τιμές. Η μάρκα είναι γνωστή για τις επιλογές μεγέθους χωρίς αποκλεισμούς και τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα. Η Fabletics έχει κερδίσει δημοτικότητα για την άνετη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών και την έμφαση στην ενδυνάμωση των γυναικών να ακολουθούν ενεργό και υγιεινό τρόπο ζωής. Η διάσημη μάρκα παράγει σήμερα ετήσια έσοδα ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων και έχει αποτίμηση πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια.
3. Μπόνο – Elevation Partners
Ο Μπόνο, ο τραγουδιστής των U2, απέδειξε την επιχειρηματική του δεινότητα με τη συνίδρυση της Elevation Partners, μιας εταιρείας ιδιωτικών μετοχών, το 2004. Η εταιρεία έχει επενδύσει στρατηγικά σε εταιρείες τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Yelp. Αυτές οι σοφές επενδύσεις δεν συνέβαλαν μόνο στην επιτυχία της Elevation Partners, η οποία έχει σήμερα πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια ως ενεργητικό, αλλά βοήθησαν επίσης να αυξηθεί η καθαρή αξία του Μπόνο σε περίπου 700 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Celebrity Net Worth.
2. Σον Ντίντι Κομπς – Bad Boy Worldwide Entertainment Group
Ο Σον Ντίντι Κομπς, ο μεγιστάνας της μουσικής, έχει επηρεάσει σημαντικά τη μουσική βιομηχανία με τον όμιλο Bad Boy Worldwide Entertainment Group. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1993 και περιλαμβάνει μια δισκογραφική εταιρεία και μια εταιρεία παραγωγής. Έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της καριέρας πολλών καλλιτεχνών, όπως οι «Notorious B.I.G.», «Mase» και «Faith Evans». Με φημολογούμενη καθαρή αξία 3,96 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Bad Boy Worldwide Entertainment Group αντικατοπτρίζει την επιρροή του Κομπς στη μουσική βιομηχανία.
1. Μάικλ Τζόρνταν – Air Jordan
Ο θρύλος του μπάσκετ Μάικλ Τζόρνταν επηρέασε σημαντικά τη βιομηχανία αθλητικών υποδημάτων με το Air Jordan, μια μάρκα παπουτσιών μπάσκετ που παράγεται από τη Nike. Από το λανσάρισμά του το 1984, το Air Jordan έχει γίνει συνώνυμο των κορυφαίων αθλητικών υποδημάτων. Έγινε η μάρκα με τις υψηλότερες πωλήσεις της Nike με ετήσια έσοδα άνω των 5,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μια μνημειώδη αποτίμηση 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η επιτυχία της μάρκας έχει συμβάλει σημαντικά στην καθαρή αξία του Τζόρνταν ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύοντας την επιρροή του εντός και εκτός γηπέδου μπάσκετ.
Διαβάστε ακόμη:
Τεκμήρια: Οριστικό τέλος για 1,7 εκατομμύρια φορολογούμενους το 2025
Θερινές εκπτώσεις: Σε διψήφια αύξηση πωλήσεων προσβλέπουν οι έμποροι
Σε διαβούλευση το σχέδιο για την ψήφο των αποδήμων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ