Για το α’ τρίμηνο του 2022 τα έσοδα της Hermes κατέγραψαν σημαντική αύξηση, με τον όμιλο πολυτελών προϊόντων λιανικής της Γαλλίας να εμφανίζει ανθεκτικότητα στα lockdown για τον κορωνοϊό που επιβλήθηκαν στην Κίνα από τις αρχές της ασιατικής χώρας.
Τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 2,77 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 27% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2021 και ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν έσοδα στα 2,53 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις των προϊόντων της Hermes αυξήθηκαν 28% σε ετήσια βάση.
Οι πωλήσεις στην Ασία, εκτός της Ιαπωνίας, ενισχύθηκαν 20% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2021, παρά τα περιοριστικά μέτρα που έλαβαν οι κινεζικές αρχές στο πλαίσιο της ανάσχεσης της πανδημίας του κορωνοϊού. Οι πωλήσεις στην ήπειρος της Β. και Ν. Αμερικής και της Ευρώπης ενισχύθηκαν 44% σε ετήσιο επίπεδο, εκτός της αγοράς της Γαλλίας.
Για το 2022, η διοίκηση της Hermes υποστηρίζει πως είναι δύσκολο να εκτιμήσει την πορεία της ανάπτυξης για το τρέχον έτος λόγω της πανδημίας.
Διαβάστε ακόμη:
Amazon: Πώς γίνεται… συντρίμμια το όνειρο του Τζεφ Μπέζος για delivery με drones
Σε ποια crypto startup επενδύουν οι Γκουίνεθ Πάλτροου, Άστον Κούτσερ και Τζάστιν Μπίμπερ
Ελλάκτωρ: Επί τάπητος η αναδιάρθρωση του ομολόγου και οι «κρυφές» αξίες στις ΑΠΕ