Καλύτερα των αναμενόμενων ήταν τα αποτελέσματα της Henkel το γ’ τρίμηνο, καθώς ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων σε τρεις μονάδες της ενώ επιβεβαίωσε τους στόχους για το 2016.
Συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε αυξημένα κατά 7,6% κέρδη προ φόρων στα 837 εκατ. ευρώ, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών για 829 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 4,7 δισ. ευρώ.
«Περιμένουμε ότι συνολικά, το δύσκολο και αβέβαιο περιβάλλον θα συνεχιστεί και το 2016. Θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στα επιτυχημένα μας brands» σχολιάζει ο CEO της Henkel, Hans Van Bylen.
Η Henkel επιβεβαίωσε επίσης τους στόχους για το δημοσιονομικό έτος, διατηρώντας τον στόχο αύξησης κατά 2%-4% για τις οργανικές πωλήσεις και την αύξηση 16,5% για το περιθώριο Ebit.
Η μετοχή της Henkel έχει καταγράψει άνοδο 10% από την αρχή του έτους, με την αξία της εταιρείας να έχει «εκτοξευτεί» στα 45,5 δισ. ευρώ.