search icon

Διεθνή

H πρώην αντιπρόεδρος της Google αποκαλύπτει: Αυτή είναι η No.1 δεξιότητα που ψάχνει στους εργαζομένους

«Κατά τη διάρκεια της 10ετούς πορείας μου στη Google ως αντιπρόεδρος, υπήρξαν εβδομάδες όπου περνούσα έως και 40 ώρες πραγματοποιώντας συνεντεύξεις για δουλειά. Έτσι, για να κάνω πιο εύκολη τη διαδικασία, έψαχνα μία συγκεκριμένη δεξιότητα στους υποψήφιους εργαζομένους», δηλώνει η Κλερ Χιούζ Τζόνσον

Η Κλερ Χιούζ Τζόνσον είναι σύμβουλος της Stripe, συγγραφέας του βιβλίου «Scaling People» και λέκτορας στο Harvard Business School. Προηγουμένως, ήταν Chief Operating Officer της Stripe και εργάστηκε 10 χρόνια στην Google, ως αντιπρόεδρος. Σήμερα, είναι πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Milton Academy.

«Κατά τη διάρκεια της 10ετούς πορείας μου στη Google ως αντιπρόεδρος, υπήρξαν εβδομάδες όπου περνούσα έως και 40 ώρες πραγματοποιώντας συνεντεύξεις για δουλειά. Έτσι, για να κάνω πιο εύκολη τη διαδικασία, έψαχνα μία συγκεκριμένη δεξιότητα – χαρακτηριστικό στους υποψήφιους εργαζομένους, την αυτογνωσία», αποκαλύπτει.

Πράγματι, η εμπειρία και οι σπουδές έχουν μεγάλη σημασία σύμφωνα με την ίδια, αλλά αυτό είναι ένα κομμάτι στο οποίο πάντοτε μπορείτε να βελτιώνεστε. Ωστόσο, όταν κάποιος έχει υψηλή επίγνωση του εαυτού του, γνωρίζει δηλαδή, και αντιλαμβάνεται τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά στοιχεία του χαρακτήρα του, διαθέτει μεγαλύτερο κίνητρο να μάθει επειδή είναι ειλικρινής σχετικά με τα αδύναμα σημεία του.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα παρόλα αυτά, αν και το 95% των ανθρώπων πιστεύουν ότι διαθέτουν αυτογνωσία, μόνο το 10% έως 15% έχουν πράγματι. «Όταν ένας υποψήφιος χρησιμοποιεί πολύ συχνά τη λέξη «εγώ», για εμένα είναι red flag», δηλώνει η Τζόνσον στο CNBC. 

Πώς να αποκτήσετε αυτογνωσία

1. Γνωρίστε τον εαυτό σας 

Κατανοώντας τι είναι σημαντικό για εσάς, τι σας δίνει ενέργεια και τι σας αποδυναμώνει, θα σας βοηθήσει να μάθετε τον τρόπο με τον οποίο εργάζεστε. Με αυτές τις ιδέες, θα μπορείτε να εκφράσετε τις αξίες σας και να καταλάβετε πότε έρχονται σε αντίθεση η μία με την άλλη ή με τις αξίες κάποιου άλλου εργαζομένου.

2. Προσδιορίστε το στυλ εργασίας σας

3. Κατανοήστε τις δυνατότητες αλλά και τις αδυναμίες σας

Σε ένα περιβάλλον συνέντευξης, θα πρέπει να μπορείτε να μιλάτε με σιγουριά για τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία σας. «Για να έχετε μια πιο ισχυρή αίσθηση αυτογνωσίας, κάντε δύο ερωτήσεις στον εαυτό σας: Τι μπορώ να κάνω πραγματικά καλά; Ποια είναι τα προτερήματά μου και ποια στοιχεία του χαρακτήρα μου πρέπει να βελτιώσω;» εξηγεί η Τζόνσον.

 

Διαβάστε ακόμα

Η απίστευτη ιστορία πίσω από την κατασκευή της “ιπτάμενης” κατοικίας Η3 στο Πικέρμι

Ασπιρίνη: Γιατί η δράση της ξαναμπαίνει στο μικροσκόπιο; – Οφέλη και κίνδυνοι του φαρμάκου των 11 δισεκατομμυρίων δισκίων ετησίως

Oι σταρ δερματολόγοι που δημιουργούν μερικές από τις πιο ακριβές κρέμες της αγοράς

Exit mobile version