Δέκα χρόνια μετά την ίδρυσή της η Dropbox έκανε αίτηση εισαγωγής στο Χρηματιστήριο. Η δημοφιλής υπηρεσία διαμοιρασμού αρχείων, όπως έγινε γνωστό, σχεδιάζει να προχωρήσει σε Αρχική Δημόσια Προσφορά, επιδιώκοντας να αντλήσει 500 εκατ. δολάρια. Η εταρεία θα διαπραγματεύεται στον δείκτη Nasdaq με την ονομασία “DBX.”
Τα έσοδά της αυξάνονται τα τελευταία τρία χρόνια και έχουν φτάσει από τα 603 εκατ. δολ. το 2015 στο 1,1 δισ. δολ. πέρυσι. Αν και η Dropbox έχασε χρήματα συνολικά αυτή την περίοδο, χάνει ολοένα και λιγότερα, καθώς οι ζημιές της περιορίστηκαν από τα 326 εκατ. δολ. το 2015 στα 111,7 εκατ. το 2017.
Να σημειωθεί πως σχεδόν όλα τα έσοδα της προέρχονται από ατομικούς συνδρομητές.
Από το ξεκίνημά της το 2007, η βάση χρηστών του Dropbox αυξήθηκε με πάνω από 500 εκατ. χρήστες, ενώ μόνο πέρυσι 100 εκατ. χρήστες εντάχθηκαν στην υπηρεσία. Την τελευταία διετία οι επιδόσεις της είναι πολύ καλές. Το 2016 είχε 6,5 εκατ. συνδρομητές που πληρώνουν για την υπηρεσία, νούμερο που διπλασιάστηκε μέσα σε δυο χρόνια στα 11 εκατ.
Αν και συχνά συγκρίνεται με τον ανταγωνιστή του Box, η επιχειρηματική στρατηγική του Dropbox στο να προσελκύει συνδρομητές είναι λίγο διαφορετική. Η εταιρεία ανέφερε στο αίτημά της πως το 90% των εσόδων της προέρχεται από χρήστες που αγοράζουν μια συνδρομή μέσω της εφαρμογής ή της ιστοσελίδας. Το Dropbox ξόδεψε 314 εκατ. δολ. το 2017 στον τομέα των Πωλήσεων και το Μάρκετινγκ.
Η αξία της αποτιμάται σε 10 δισ. δολ. σύμφωνα με τον τελευταίο χρηματοδοτικό γύρο του 2014.