H Google βγήκε νικήτρια από την αγωγή που είχε ασκήσει εναντίον της η βρετανική εταιρεία ταινιών μικρού μήκους Shorts International, για το εμπορικό σήμα που σχετίζεται με το όνομα YouTube Shorts.
Το Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου αποφάνθηκε οτι δεν υπήρχε κίνδυνος σύγχυσης για τους καταναλωτές. Ο δικαστής Michael Tappin δήλωσε ότι καμία από τις χρήσεις της λέξης «shorts» από την Google δεν θα οδηγούσε σε πιθανότητα σύγχυσης ως προς την προέλευση της πλατφόρμας. Είπε επίσης ότι η χρήση της λέξης από την Google και το YouTube «δεν θα προκαλέσει βλάβη στον διακριτικό χαρακτήρα ή τη φήμη των εμπορικών σημάτων (της Shorts International)» και απέρριψε την αγωγή.
Η Shorts International μήνυσε τον τεχνολογικό γίγαντα πέρυσι, κατηγορώντας τη Google ότι παραβίασε το εμπορικό της σήμα για τη λέξη «shorts». Το YouTube, που ανήκει στην Google, είχε ξεκινήσει το Shorts, που περιλαμβάνει βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, στα τέλη του 2020, καθώς αγωνιζόταν να ανταγωνιστεί το TikTok.
Η δικηγόρος της Google, Lindsay Lane υποστήριξε σε δικαστικά έγγραφα σε δίκη νωρίτερα αυτό το μήνα ότι ήταν «απολύτως σαφές» ότι η πλατφόρμα Shorts προερχόταν από το YouTube και όχι από την Shorts International.
Διαβάστε ακόμη
Kaiser και Henninger έγιναν «κτήμα» της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας – Το τίμημα για τη Νήσος
Νέο φορολογικό νομοσχέδιο: Βαριές «καμπάνες» σε όσους καθυστερούν τις υποβολές δηλώσεων
Κατώτατος μισθός: Πόσο θα αυξηθεί τα επόμενα τρία χρόνια – Τα «μυστικά» του μαθηματικού τύπου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα