Οι τιμές των οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας του δισεκατομμυριούχου Έλον Μασκ, αυξάνονται προοδευτικά γεγονός που προκαλεί τη δυσαρέσκεια ορισμένων καταναλωτών.
Τον Μάιο, η Tesla αύξησε τις τιμές σε δύο από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της, στο Model 3 και Model Y. Αυτή είναι η πέμπτη αύξηση στις τιμές των οχημάτων της μέσα σε μόλις λίγους μήνες, σύμφωνα με τα όσα επικαλείται το CNBC.
Τι συμβαίνει στην αυτοκρατορία του Mr Tesla;
Πρόσφατα, χρήστης του twitter με ανάρτησή του στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, δεν δίστασε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για τη νέα πολιτική που αναμένεται να υιοθετήσει η Tesla όσον αφορά στις τιμές των πολυτελών αυτοκίνητων του κολοσσού. Συγκεκριμένα έγραψε:
«Δεν μου αρέσει πραγματικά η ιδέα ότι η @tesla πρόκειται να αυξήσει και άλλο τις τιμές των οχημάτων της και συγχρόνως να αφαιρέσει χαρακτηριστικά όπως παραδείγματος χάρη ένα πρόσθετο σύστημα στήριξης της σπονδυλικής στήλης στα καθίσματα του συνοδηγού από το model Y…»
Η απάντηση δεν άργησε να έρθει
Λίγο αργότερα, ο Έλον Μασκ απάντησε στο συγκεκριμένο χρήστη. Σύμφωνα με τα όσα έγραψε ο ίδιος ο Αμερικανός ιδιοκτήτης στο Twitter, αποκάλυψε πως οι τιμές των αυτοκινήτων της Tesla αυξάνονται εξαιτίας των πιέσεων που δημιουργούνται από την εφοδιαστική αλυσίδα σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μιλώντας τώρα για τις αυξήσεις των τιμών συγκεκριμένων μοντέλων της αυτοκινητοβιομηχανίας του υποστήριξε ότι σχετίζονται κυρίως με την έλλειψη πρώτων υλών.
Ειδικότερα έγραψε: «Οι τιμές αυξάνονται λόγω των ελλείψεων που παρουσιάζει η αλυσίδα εφοδιασμού σε όλη τη βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα αυξάνονται εξαιτίας των ελλείψεων σε πρώτες ύλες». Ο Μασκ μάλιστα, μίλησε συγκεκριμένα για την έλλειψη σε τσιπ με την οποία είναι αντιμέτωπη η Tesla το τελευταίο διάστημα.
Moving lumbar was removed only in front passenger seat of 3/Y (obv not there in rear seats). Logs showed almost no usage. Not worth cost/mass for everyone when almost never used.
Prices increasing due to major supply chain price pressure industry-wide. Raw materials especially.
— Elon Musk (@elonmusk) May 31, 2021
Όσον αφορά τώρα στην αφαίρεση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών από το model Υ ο δισεκατομμυριούχος αποκαλύπτει: «Το κινούμενο πρόσθετο σύστημα στήριξης της σπονδυλικής στήλης αφαιρέθηκε μόνο στο κάθισμα του συνοδηγού του συγκεκριμένου μοντέλου (εξαρχής δεν υπήρχε στα πίσω καθίσματα). Τα αρχεία καταγραφής έδειξαν σχεδόν καθόλου χρήση του. Δεν αξίζει το κόστος εάν δεν χρησιμοποιείται σχεδόν ποτέ και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό από τα αυτοκίνητά μας».
Διαβάστε ακόμα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοινώνει τις κυβερνητικές προτάσεις για το «ΕΣΥ»
Το «κουφάρι» της Creta Farms γίνεται «Αλλαντοβιομηχανία Ρεθύμνου»
Αυξημένη Αποζημίωση Ειδικού Σκοπού: Λήγει η προθεσμία για τα «χιλιάρικα»