Όπως όλοι μας, έτσι και ο Τζεφ Μπέζος, ο δισεκατομμυριούχος που ίδρυσε την «Amazon» στο γκαράζ του, έχει κάποιες περίεργες συνήθειες.
Μια από αυτές είναι να στέλνει στους υπαλλήλους του mail με ένα μόνο χαρακτήρα: ένα ερωτηματικό.
Όταν λοιπόν, οι υπάλληλοι της Amazon λαμβάνουν ένα τέτοιο email από τον Μπέζο, γνωρίζουν πως εκείνος έχει διαβάσει τα email παραπόνων των πελατών της Amazon και πλέον είναι υποχρεωμένοι να παρατήσουν οτιδήποτε άλλο κάνουν, να ερευνήσουν το πρόβλημα και να στείλουν μια πολύ καλογραμμένη απάντηση στους πελάτες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, εξακολουθεί να διαβάζει προσωπικά τα mail παραπόνων των πελατών, παρόλο που δεν απαντά σε πολλά από αυτά, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στην Παρασκευή καθώς όπως ο ίδιος τόνισε, είναι ένας τρόπος να παραμείνει κοντά στους πελάτες, κάτι που διαφορετικά μπορεί να γίνει δύσκολο καθώς η θέση του απέχει πολύ από την καθημερινή εξυπηρέτηση των πελατών και βλέπει την επιχείρηση ως επί το πλείστον μέσω δεδομένων και εκθέσεων.