Μεγαλεπήβολα είναι τα σχέδια του πανίσχυρου ομίλου Zhejiang Geely Holding Group Co (ή, απλά, Geely), ο οποίος επιθυμεί να δημιουργήσει τη δική του «ηλεκτρική αυτοκρατορία».
Στο πλαίσιο αυτό έχει υπό τη σκέπη του 12 αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ των οποίων τις Geely, Lynk & Co, Lotus, Volvo, Polestar, Zeekr, Proton και LEVC. Πολλές από αυτές κατασκευάζουν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με τις εναπομείνασες (π.χ. Volvo) να προετοιμάζουν με εντατικούς ρυθμούς την ενεργειακή τους μετάβαση.
Επιπροσθέτως, ο κολοσσιαίος όμιλος με έδρα την πόλη Hangzhou στην Κίνα, κατέχει και το 9,7% της Daimler, μια συνεργασία που –μεταξύ άλλων- αφορά την περαιτέρω εξέλιξη της Smart.
Αποφασισμένη να συνάψει νέες συνεργασίες που θα της επιτρέψουν να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακας και να εξορθολογήσει τη χρήση πόρων, η Geely έχει εξελίξει τη μεταβλητή πλατφόρμα Sustainable Experience Architecture (SEA) η οποία θα ενσωματώνεται και στο μελλοντικό SUV της Smart.
Τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης τεχνολογίας ανέλυσε ο άνθρωπος που συντόνισε τις διαδικασίες εξέλιξής της, Kent Bovellan, σε δηλώσεις του στο μαλαισιανό Μέσο paultan.org.
Όπως ανέφερε, η πλατφόρμα SEA συνιστά μια ιδιαίτερα μεταβλητή αρχιτεκτονική που θα υιοθετηθεί από όλες τις μάρκες του ομίλου.
Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα το γεγονός πως η χρησιμότητά της έχει υπερβεί ακόμα και τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις, ούσα ικανή να καλύψει ένα τεράστιο εύρος κατηγοριών (segments), από αυτοκίνητα πόλης (τύπου Smart ForTwo) μέχρι και ελαφριά επαγγελματικά.
Παράλληλα, υποστηρίζει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, τους πίσω, αλλά και τετρακίνητες εκδόσεις, με έως και τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto
Διαβάστε ακόμη:
Alpha Bank: Τα «κλειδιά» της ΑΜΚ – Τι αναφέρει το ενημερωτικό δελτίο