search icon

Διεθνή

Financial Times: Πώς ο κορωνοϊός σταμάτησε τις πωλήσεις στα μονόπετρα

Η έλλειψη γνωριμιών τα τελευταία τρία χρόνια μπορεί να συνέβαλε στο να αγοράζουν λιγότερα άτομα πανάκριβα διαμαντένια δαχτυλίδια, ωστόσο και ο πληθωρισμός έπαιξε το ρόλο του

Ο Covid-19 και τα δυο παρατεταμένα lockdowns επηρέασαν τις κοινωνικές σχέσεις όπως φαίνεται καθώς οι πωλήσεις δαχτυλιδιών για αρραβώνες έκαναν «βουτιά» το πρώτο τρίμηνο και οι αναλυτές το αποδίδουν στις επιπτώσεις του κορωνοϊού, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η Signet Jewelers, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής πώλησης κοσμημάτων παγκοσμίως ανακοίνωσε ραγδαία μείωση στις πωλήσεις δαχτυλιδιών αρραβώνων φέτος, επειδή, όπως λέει, οι εργένηδες είχαν «κολλήσει» στο σπίτι κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. Επιπλέον, ο πληθωρισμός και το άγχος για την οικονομία μεταξύ των αγοραστών δεν έχουν βοηθήσει.

Υπό αυτές τις συνθήκες η Signet Jewelers, μείωσε τις προβλέψεις της για πωλήσεις στο σύνολο του έτους, «κατηγορώντας» την φθίνουσα πορεία των αρραβώνων που προήλθε από τα λουκέτα του Covid το 2020 και 2021, αλλά και τη μείωση των δαπανών για είδη πολυτελείας από τους πολίτες λόγω ακρίβειας.

Η μητρική εταιρεία των Zales και Kay Jewelers αναμένει συνολικές πωλήσεις 7,1 δισ. δολαρίων- 7,3 δισ. δολαρίων κατά την τρέχουσα χρήση, σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις των 7,67 δισ. δολαρίων- 7,84 δισ. δολαρίων.

Τα απομειωμένα κέρδη ανά μετοχή αναμένεται να διαμορφωθούν μεταξύ 9,49 και 10,09 δολαρίων, από 11,07 έως 11,59 δολάρια.

«Όπως είχαμε προβλέψει, είδαμε τη διψήφια μείωση των αρραβώνων αυτό το τρίμηνο, γεγονός που οφείλεται στη διακοπή των γνωριμιών λόγω Covid πριν από τρία χρόνια», δήλωσε στους επενδυτές η διευθύνουσα σύμβουλος της Signet, Virginia C. Drosos και πρόσθεσε: «Περιμέναμε να δούμε μείωση αγοράς μονάδων, αλλά αναμέναμε ταυτόχρονα αύξηση της μέσης αξίας των συναλλαγών, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε».

Η έλλειψη γνωριμιών τα τελευταία τρία χρόνια μπορεί να συνέβαλε στο να αγοράζουν λιγότερα άτομα πανάκριβα διαμαντένια δαχτυλίδια, ωστόσο και ο πληθωρισμός έπαιξε το ρόλο του. «Οι άνθρωποι εξακολουθούν να αρραβωνιάζονται, αλλά αγοράζουν δαχτυλίδι σε ελαφρώς χαμηλότερη τιμή», πρόσθεσε η Virginia C. Drosos.

Η Signet ανέφερε εκτεταμένες προωθητικές ενέργειες στη «βιομηχανία» του γάμου και εκπτώσεις, αλλά δεν αναμένει αύξηση πωλήσεων για το υπόλοιπο του έτους. Ειδικότερα δεν αναμένει ανάκαμψη της ζήτησης από καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα, καθώς ο πληθωρισμός και η ακρίβεια επιβάρυναν τις δαπάνες τους. Οι αναλυτές της Citi δήλωσαν ότι η περικοπή των προβλέψεών της ήταν «ακόμη μεγαλύτερη από ό,τι περιμέναμε». Οι μετοχές της Signet υποχώρησαν κατά 10,7% στη Νέα Υόρκη. Η μετοχή του δανέζικου κοσμηματοπωλείου Pandora υποχώρησε κατά 5%.

Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 9,3% σε 1,67 δισ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα περίπου με τις προσδοκίες των αναλυτών, γεγονός που η εταιρεία απέδωσε ποικιλοτρόπως στις χαμηλότερες επιστροφές φόρων, στις οικονομικές ανησυχίες που προκλήθηκαν από τις χρεοκοπίες περιφερειακών τραπεζών και στον πληθωρισμό.

 

Διαβάστε ακόμη

Χορός εκατομμυρίων στα πόδια του Νόβακ Τζόκοβιτς – Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι χορηγοί του (Instagram pics)

Fed: Ο πληθωρισμός «παγώνει» τις αυξήσεις επιτοκίων – Ο «χρησμός» των Ελ Εριάν και Κρούγκμαν (γράφημα)

ΑΑΔΕ: 85% και άνω η εισπραξιμότητα φόρων τον Απρίλιο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version