Πολλοί από τους λάτρεις της αυτοκίνησης έχουν… μεγαλώσει κορνιζάροντας πάνω από το κρεβάτι τους κάποιο από τα εμβληματικά μοντέλα της Ferrari, με όνειρο κάποια στιγμή να το αποκτήσουν.
Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, η εταιρεία με έμβλημα το αλογάκι φαίνεται πως δεν τυγχάνει της ίδιας λατρείας. Αυτό καταδεικνύει μια έρευνα που διεξήχθη από την αγγλική εταιρεία Compare the Market, κατόπιν ανάλυσης κάποιων στοιχείων που άντλησε από τα Google Trends για το διάστημα 2010-2020.
Αναλυτικότερα, όπως αναδεικνύουν οι αναζητήσεις στη δημοφιλή πλατφόρμα αναζήτησης, η δημοφιλία της Ferrari την τελευταία δεκαετία μειώθηκε κατά 35,3% παγκοσμίως. Το εν λόγω νούμερο εγείρει πλήθος ερωτημάτων, με πολλούς να το αποδίδουν στη μερική μετάβαση της εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση (βλ. SF90 Stradale).