search icon

Διεθνή

Estée Lauder: H ιστορία πίσω από το γνωστό brand – Πώς «πάντρεψε» το μάρκετινγκ και τη μόδα

Σήμερα, η Estée Lauder έχει ισχυρή παρουσία σε περισσότερες από 150 χώρες και θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία της γυναικείας ομορφιάς και περιποίησης

Η Estée Lauder είναι ένα από τα πλέον γνωστά ονόματα στον κόσμο της γυναικείας ομορφιάς. Ιδρύθηκε το 1946 από την Εστέ Λόντερ και τον σύζυγό της Τζόζεφ, η εταιρεία ξεκίνησε ως μια μικρή επιχείρηση με περιορισμένο αριθμό προϊόντων περιποίησης δέρματος και μακιγιάζ.

Με το πέρασμα των χρόνων, ωστόσο, εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του συγκεκριμένου χώρου, με μια τεράστια γκάμα προϊόντων υψηλών προδιαγραφών που είναι περιζήτητα από τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Η ιστορία της Estée Lauder είναι μια ιστορία επιμονής, καινοτομίας και πάθους για την ομορφιά που έχει οδηγήσει τη μάρκα σε επιτυχία εδώ και σχεδόν έναν αιώνα.

Πώς γεννήθηκε το επιτυχημένο brand

H Estée Lauder αποτελεί συνώνυμο της ομορφιάς και της περιποίησης. Όλα όμως, ξεκίνησαν με ένα όνειρο και ένα όραμα, τα πρώτα χρόνια. Η Εστέ Λόντερ, της οποίας το πραγματικό όνομα ήταν Τζόζεφιν Έσθερ Μέντζερ, γεννήθηκε στο Κουίνς της Νέας Υόρκης το 1906. Μεγάλωσε βλέποντας την μητέρα της, Ρόουζ, να δημιουργεί σπιτικές κρέμες ομορφιάς στη μικρή κουζίνα του διαμερίσματός τους. Αυτή η πρώιμη έκθεση στον κόσμο της ομορφιάς πυροδότησε το πάθος της Εστέ για τα καλλυντικά και την περιποίηση του δέρματος, και σύντομα συνειδητοποίησε ότι είχε ένα φυσικό ταλέντο στη δημιουργία αποτελεσματικών προϊόντων ομορφιάς.

Ως νεαρή γυναίκα, η Εστέ Λόντερ άρχισε να πουλάει τις χειροποίητες κρέμες της στους φίλους και την οικογένειά της και τα προϊόντα της κέρδισαν δημοτικότητα λόγω των υψηλής ποιότητας συστατικών τους και των αξιοσημείωτων αποτελεσμάτων τους. Πίστευε ότι κάθε γυναίκα μπορούσε να φαίνεται και να αισθάνεται όμορφη και ήταν αποφασισμένη να μοιραστεί το πάθος της με τον κόσμο. Το 1946, η Εστέ κυκλοφόρησε επίσημα τη σειρά περιποίησης της επιδερμίδας της με τέσσερα μόνο προϊόντα: Super Rich All-Purpose Cream, Creme Pack, Cleansing Oil και Skin Lotion. Με την επιμονή, την αποφασιστικότητα και την ακλόνητη πίστη στα προϊόντα της, το όνειρο της Εστέ Λόντερ άρχισε να υλοποιείται.

Στρατηγική μάρκετινγκ

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest, η επιτυχία της Estée Lauder στη βιομηχανία της μόδας μπορεί να αποδοθεί στην καινοτόμο προσέγγιση και την ακλόνητη δέσμευσή της στην ποιότητα. Ήταν μια από τις πρώτες επιχειρηματίες ομορφιάς που κατάλαβε τη σημασία της δειγματοληψίας και της επίδειξης των προϊόντων της στους πελάτες. Εισήγαγε την έννοια του «δώρου με αγορά», όπου οι πελάτες θα λάμβαναν ένα δωρεάν δείγμα ή δώρο όταν αγόραζαν ένα προϊόν. Η στρατηγική μάρκετινγκ της Estée Lauder όχι μόνο προσέλκυσε πελάτες, αλλά τους επέτρεψε επίσης να βιώσουν την αποτελεσματικότητα των προϊόντων της από πρώτο χέρι, δημιουργώντας μια πιστή βάση πελατών.

Άνοδος στη βιομηχανία της γυναικείας ομορφιάς

Η Estée Lauder συνεργάστηκε με διασημότητες και γυναίκες με επιρροή για να υποστηρίξουν τα προϊόντα της, δημιουργώντας μια αίσθηση αίγλης και κύρους γύρω από το εμπορικό σήμα. Αυτή η προσέγγιση βοήθησε την Εστέ Λόντερ να καθιερώσει το brand της ως ηγέτη στη βιομηχανία της μόδας και να προσελκύσει μια ευρεία πελατειακή βάση. Εκτός από τις καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ, η Estée Lauder δεσμεύτηκε επίσης να δημιουργεί προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Η δέσμευσή της στην ποιότητα της κέρδισε τη φήμη της αριστείας και τα προϊόντα της απέκτησαν πιστό κοινό μεταξύ των γυναικών που αναζητούσαν αποτελεσματικές λύσεις ομορφιάς. Η επωνυμία έχει αγκαλιάσει τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για να συνδεθεί με νεότερες γενιές καταναλωτών.

Η επιτυχία της Estée Lauder στη βιομηχανία της μόδας μπορεί επίσης να αποδοθεί στην ισχυρή εταιρική κουλτούρα και την ηγεσία της. Η εταιρεία ηγήθηκε από οραματιστές που συνέχισαν να οδηγούν την ανάπτυξη και την καινοτομία της μάρκας. Η οικογένεια Λοντέρ, συμπεριλαμβανομένων των γιων της Εστέ, Λεονάρντ και Ρόναλντ, διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην επέκταση του παγκόσμιου αποτυπώματος της μάρκας.

Το 1960, η Εστέ Λόντερ επέκτεινε την επιχείρησή της στο Ηνωμένο Βασίλειο, τοποθετώντας το πρώτο της διεθνές stand στα Harrods του Λονδίνου. Αυτό σηματοδότησε την αρχή της παγκόσμιας επέκτασης της Estée Lauder και η μάρκα απέκτησε σύντομα ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη και σε άλλα μέρη του κόσμου.

Η Tom Ford και η επέκταση στα είδη πολυτελείας

Μετά το τέλος της πανδημίας ο Όμιλος προχώρησε σε μια σειρά εξαγορών για την περαιτέρω επέκταση του. Έβαλε δε, στο στόχαστρο του τα είδη πολυτελείας, έναν κλάδο στον οποίο δεν είχε δραστηριοποιηθεί και οι πωλήσεις του οποίου παραμένουν ισχυρές, όπως αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα των εταρειών του κλάδου, όπως η γαλλική LVMH. Για το σκοπό αυτό δαπάνησε το ποσό των 2,8 δισ. δολαρίων, τον περασμένο Νοέμβριο, για την απόκτηση του οίκου Tom Ford, που ήταν και το μεγαλύτερο deal της Estee Lauder τα τελευταία χρόνια.

Με την απορρόφηση της Tom Ford, που πέρα από τη μόδα διαθέτει μια ισχυρή γραμμή προϊόντων πολυτελείας (ακόμη και γυαλιά ηλίου και ρολόγια), ο Όμιλος διαθέτει έτσι μια ισχυρή μια ισχυρή γραμμή καλλυντικών, έναν επιτυχημένο οίκο μόδας και ειδών πολυτελείας και μια κερδοφόρα εταιρεία στον τομέα των οπτικών, σε σε συνεργασία με την ιταλική εταιρεία γυαλιών Marcolin.

Μάλιστα με την ανακοίνωση, την Παρασκευή, της αποχώρησης του ίδιου του Τομ Φορντ από τον οίκο (και πιθανότατα ευρύτερα από τον χώρο της μόδας), η Estee Lauder θα έχει την ευκαιρία να δρομολογήσει μια ευρύτερη αναδιάρθρωση στη διοίκηση της Tom Ford, με τον ίδιο τον CEO του αμερικανικού κολοσσού, Γκιγιόμ Τζεζέλ, να αναλαμβάνει τα οικονομικά ηνία και τη γενική διεύθυνση της εταιρείας, αναλαμβάνοντας το ρόλο που είχε ο έτερος ιδρυτής του οίκου, Ντομένικο Ντε Σόλε.

Παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της ομορφιάς

Η παγκόσμια επιτυχία της Estée Lauder μπορεί να αποδοθεί στην ικανότητά της να κατανοεί τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών σε διαφορετικές περιοχές. Προσάρμοσε τα προϊόντα ομορφιάς της για να ταιριάζουν στις μοναδικές ανησυχίες περιποίησης και τις προτιμήσεις ομορφιάς διαφορετικών αγορών, δημιουργώντας ένα παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που εξυπηρετούσε ένα ευρύ φάσμα πελατών. Σήμερα, η Estée Lauder έχει ισχυρή παρουσία σε περισσότερες από 150 χώρες και θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία της γυναικείας ομορφιάς και περιποίησης.

Σημειώνεται τέλος, πως ένας άλλος βασικός παράγοντας στην επιτυχία της Estée Lauder υπήρξε η ικανότητά της να προσαρμόζεται και να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και ανάγκες των καταναλωτών. Η μάρκα εισάγει συνεχώς, νέα προϊόντα και σειρές για να συμβαδίζει με τις εξελισσόμενες τάσεις ομορφιάς και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Διαβάστε ακόμη

Πώς ο Έλον Μασκ έχασε 13 δισ. δολ σε μια ημέρα!

Πλειστηριασμοί: «Κληρώνει» για «Έντεχνο» με… καταιγισμό σφυριών (pics)

Ευτύχης Βασιλάκης: Σε υψηλά επίπεδα και φέτος η Autohellas μετά τη χρονιά-ρεκόρ του 2022

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version