Με την Κομισιόν να καταθέτει επίσημη πρόταση κατάργησης των θερμικών κινητήρων έως το 2035, οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι έτοιμες να επιταχύνουν τον ρυθμό εξέλιξης των ηλεκτρικών.
Τι έχουν να πουν, όμως, οι οδηγοί;
Σε έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία ΕΥ, σε σύνολο 9.000 ερωτηθέντων από 13 χώρες, καταδεικνύεται πως τέσσερις στους δέκα θα ήθελαν ένα εξηλεκτρισμένο όχημα (πλήρως ηλεκτρικό, υβριδικό ή plug-in υβριδικό).
Παρ’ όλα αυτά, η πρόθεση αγοράς βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με τη χώρα διαμονής.
Στην Ευρώπη για παράδειγμα είναι μάλλον έκπληξη το ότι το 63% των Ιταλών δηλώνει πως το επόμενο αυτοκίνητό τους θα είναι ηλεκτρικό και μόνο το 28% θα εξακολουθήσει να επιμένει συμβατικά.
Στη Γερμανία, όπου οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν και ποντάρουν πολύ στην ηλεκτροκίνηση τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 54% και 38%, ενώ ακόμα λιγότεροι είναι όσοι πιστεύουν στον εξηλεκτρισμό τόσο στη Μεγάλη Βρετανία (50%) όσο και στη Σουηδία (48%). Ειδικά το τελευταίο νούμερο ακούγεται και διαβάζεται ως παράξενο, αν λάβει κανείς υπόψη του την ευαισθησία που δείχνουν οι Σκανδιναβοί στην προστασία του περιβάλλοντος.
Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στις ΗΠΑ, το 66% δήλωσε πως το επόμενο αυτοκίνητό του θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης, και μόλις το 28% έδειξε πρόθυμο να αποκτήσει όχημα που θα ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα. Το ποσοστό των ενδιαφερόμενων για υδρογονοκίνητο δεν ξεπερνούσε το 1%, ενώ υπήρχε και ένα 4% που φάνηκε… μπερδεμένο με τις νέες εξελίξεις στον αυτοκινητικό κλάδο.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto