search icon

Διεθνή

Έρευνα: Οι «νταήδες» του σχολείου μπορεί να έχουν υψηλότερες απολαβές ως ενήλικες

Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα παιδιά που παρουσίαζαν ορισμένα είδη προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο, συμπεριλαμβανομένων των εκρήξεων θυμού και των πειραγμάτων ή του εκφοβισμού κατά άλλων, είχαν υψηλότερες αποδοχές στα 40 τους

Όσοι διαπράττουν σχολικό εκφοβισμό είναι πιθανό να καταλήξουν με υψηλότερους μισθούς, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Η έρευνα που δημοσιεύθηκε νωρίτερα αυτό τον μήνα από το Ινστιτούτο Κοινωνικών και Οικονομικών Ερευνών του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι τα παιδιά που παρουσίαζαν ορισμένα είδη προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολείο, συμπεριλαμβανομένων των εκρήξεων θυμού και των πειραγμάτων ή του εκφοβισμού κατά άλλων, είχαν υψηλότερες αποδοχές στα 40 τους.

Τα παιδιά με «προβλήματα συμπεριφοράς» στο σχολείο ανέφεραν επίσης υψηλότερη ικανοποίηση στην εργασία, αναφέρει η έρευνα που δημοσίευσε το CNBC.

Εντωμεταξύ, τα παιδιά που δυσκολεύονταν να δώσουν προσοχή και να δημιουργήσουν σχέσεις με τους συμμαθητές τους ήταν αυτά που κατέληγαν να έχουν χειρότερες επιδόσεις στην αγορά εργασίας και είχαν χαμηλότερη ικανοποίηση τόσο από την εργασία όσο και από τη ζωή τους.

Η αποτυχία να ολοκληρώσουν τις εργασίες και τα συναισθηματικά προβλήματά τους, όπως το άγχος, συνδέονταν επίσης με χειρότερα αποτελέσματα στην αγορά εργασίας.

Η μελέτη χρησιμοποίησε δεδομένα από τη βρετανική μελέτη του 1970 για να συγκρίνει ένα ευρύ φάσμα συμπεριφορών και δεξιοτήτων που ανέφεραν οι εκπαιδευτικοί στις ηλικίες των 10 και 16 ετών, με κριτήρια το μορφωτικό επίπεδο, τις αποδοχές, τις ώρες εργασίας και το επάγγελμα μέχρι την ηλικία των 46 ετών.

Όπως διαπιστώθηκε οι κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες που εντοπίστηκαν στα παιδιά σχολικής ηλικίας θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην πρόβλεψη διαφόρων πτυχών της μετέπειτα ζωής. Η μελέτη συνυπολόγισε κοινωνικοοικονομικά στοιχεία, όπως το οικογενειακό εισόδημα, την απασχόληση των γονέων και την εκπαιδευτική κατάσταση.

Τα αποτελέσματα υποδηλώνουν την ανάγκη επανεξέτασης του τρόπου με τον οποίο τα σχολεία πειθαρχούν τα παιδιά, σύμφωνα με τους συγγραφείς.

«Είναι πιθανό αυτό που συχνά χαρακτηρίζεται ως επιθετική συμπεριφορά να είναι η προσαρμοστική απάντηση σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον», σύμφωνα με την έρευνα.

Διαβάστε ακόμη

Μυτιληναίος: Επενδυτικό Ελ Ντοράντο ο Καναδάς – Ισχυρό ενδιαφέρον για έργα ΑΠΕ

Εξαφανισμένοι έμποροι: Απάτες με «χίλια πρόσωπα» και κόστος… έναν ΕΝΦΙΑ

Τυχερά παιχνίδια: Εκτοξεύτηκε η αγορά την τελευταία 10ετία – Αποκαλυπτικά στοιχεία (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version