Eίναι περίεργο και λυπηρό να γράφεις ένα πρωινό του 2021 τον επικήδειό του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Αφορμή υπήρξε η απαγόρευση δυνατότητας αγοράς ενός νέου αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2030 (και από το 2035 και σε υβριδική μορφή).
Σίγουρα μια ανακοίνωση της βρετανικής κυβέρνησης δεν συνεπάγεται αυτόματα την άμεση αποπομπή μιας συσκευής η οποία είναι μαζί μας για δύο αιώνες, κατασκευάζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια αντίτυπα ετησίως, χρησιμοποιείται ευρέως -και όχι μόνο σε αυτοκίνητα- και αποτελεί δομικό στοιχείο της οικονομίας και της κοινωνίας.
Εννιά χρόνια είναι τεράστιο χρονικό διάστημα στην πολιτική.
Βέβαια, οι διαμαρτυρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι χλιαρές.
Ο Carlos Tavares, αφεντικό του νεοσχηματισμένου Stellantis Group, γκρίνιαξε για νέους «στενόμυαλους» κανόνες που ευνοούν τα ηλεκτρικά οχήματα σε σχέση με άλλες λύσεις, αλλά κατά τα άλλα φαίνεται να αποδέχεται το αναπόφευκτο.
«Αν οι κυβερνήσεις λένε ότι πρέπει να προχωρήσουμε ηλεκτρικά, θα προχωρήσουμε ηλεκτρικά και θα κατασκευάσουμε τα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του κόσμου», δήλωσε πρόσφατα.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο Newsauto