Στο επίκεντρο έντονης κριτικής έχει βρεθεί το τελευταίο διάστημα το σύστημα Autopilot της Tesla, όπως και το προηγμένο λογισμικό πλήρους αυτόνομης οδήγησης (FSD).
Πρόσφατα, μάλιστα, η αμερικανική εταιρεία μπήκε στο μικροσκόπιο της Εθνικής Υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας των Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ (NHTSA) εξαιτίας κάποιων περιστατικών όπου τα Tesla συγκρούστηκαν με οχήματα άμεσης δράσης, ενόσω ήταν ενεργοποιημένο το Autopilot.
Τα παραπάνω συμβάντα έχουν φέρει σε αμηχανία πολλούς κατόχους μοντέλων της μάρκας, οι οποίοι έχουν επιλέξει οι οποίοι έχουν επιλέξει το προαιρετικό σύστημα FSD, το οποίο κοστίζει 10.000 δολάρια.
Τους τελευταίους μήνες «τρέχει» σε beta μορφή το λογισμικό Full Self Driving Beta 9.2 που σύμφωνα με τη μάρκα είναι πολύ ανώτερο από την έκδοση 8, δεδομένου ότι λαμβάνει με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα αποφάσεις, όπως –επί παραδείγματι – στις αλλαγές λωρίδας.
Οι επιδόσεις, ωστόσο, του συστήματος FSD Beta 9.2 τυγχάνουν έντονης αμφισβήτησης, με πολλούς να επισημαίνουν πως εγείρονται θέματα ασφάλειας.
Σε… παραδοχή ήττας προχώρησε και ο κραταιός άνδρας της Tesla, Ελον Μασκ.
FSD Beta 9.2 is actually not great imo, but Autopilot/AI team is rallying to improve as fast as possible.
We’re trying to have a single stack for both highway & city streets, but it requires massive NN retraining.
— Elon Musk (@elonmusk) August 23, 2021
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto