Eδώ και πολλά χρόνια η Τουρκία είναι ένας από τους πιο αγαπημένους τουριστικούς προορισμούς των Γερμανών παραθεριστών. Από ό,τι όλα δείχνουν, οι επισκέπτες από τη Γερμανία θα είναι φέτος περισσότεροι από την περίοδο προ πανδημίας.
«Το συνολικό μερίδιο αγοράς για Ελλάδα και Τουρκία θα αυξηθεί φέτος σε σύγκριση με το 2019 από 36% σε 44%», ανακοινώνει ο Γερμανικός Σύνδεσμος Ταξιδίων (DRV). Στα τέλη Μαρτίου η Τουρκία είχε ήδη πετύχει εντυπωσιακή αύξηση τζίρου της τάξης του 45% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2023.
«Η Τουρκία διαθέτει μια ολοκληρωμένη προσφορά ιδίως όσον αφορά τα πακέτα διακοπών all-inclusive, τα οποία είναι ιδιαίτερα ελκυστικά σε περιόδους πληθωριστικών αυξήσεων και υψηλού κόστους ζωής», αναφέρει ο DRV. «Η πλειοψηφία των Γερμανών στην Αττάλεια επιλέγει ξενοδοχεία που προσφέρουν πακέτα all inclusive», δηλώνει μια εκπρόσωπος του τοπικού Τουριστικού Συνδέσμου Türsab.
Για τους Γερμανούς οι αυξήσεις δεν είναι πρόβλημα
«Όσον αφορά τις διαδικτυακές αναζητήσεις, η Τουρκία ξεπέρασε φέτος ακόμη και τη Γαλλία», λέει η Σουζάνε Ντοπ, εκπρόσωπος της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Expedia. Η Τουρκία είναι εύκολα προσβάσιμη από τη Γερμανία: «Υπάρχουν πολυάριθμες απευθείας πτήσεις, ακόμη και από μικρότερα αεροδρόμια όπως της Βρέμης, του Σααρμπρίκεν και της Δρέσδης». Παράλληλα οι παραθεριστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα ευρύ φάσμα καταλυμάτων.
Οι συχνότερες λέξεις – κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ενδιαφερόμενοι από τη Γερμανία για ένα ταξίδι στην Τουρκία στη πλατφόρμα Expedia είναι: «All-inclusive», «5 αστέρων» και «με πρωινό». Υπάρχει όμως και ένας ακόμα παράγοντας, για τον οποίο Γερμανοί τουρίστες ψηφίζουν το 2024 Τουρκία: H υψηλή αγοραστική δύναμη του ευρώ.
Διαβάστε τη συνέχεια στην DW