Μερικές φορές, κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες, ένα αυτοκίνητο μπορεί να αλλάξει τον κόσμο.
Η Citroen είχε μακρά ιστορία ανάπτυξης αυτοκινήτων που ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους όσον αφορά το σχεδιασμό και τα χαρακτηριστικά. Το Traction Avant του 1934 ήταν το πρώτο με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Λίγο πριν ξεσπάσει ο Β ‘Παγκόσμιος Πόλεμος στην Ευρώπη, οι μηχανικοί της Citroen άρχισαν να εργάζονται σε δύο μελλοντικά αυτοκίνητα: Ένα καινοτόμο αλλά βασικό οικονομικό αυτοκίνητο και ένα πολύ προηγμένο, πολυτελές αυτοκίνητο με πολλές δυνατότητες.
Στη συνέχεια, η ναζιστική Γερμανία εισέβαλε στη Γαλλία το 1940. Ο τότε πρόεδρος της Citroen, Pierre-Jules Boulanger, μισούσε τους Ναζί και είπε στους μηχανικούς του να κρύψουν τα σχέδια και τα πρωτότυπα αυτοκίνητά τους από τους Γερμανούς.
Ο Boulanger ήξερε ότι ο πόλεμος δεν θα κρατούσε για πάντα – και όταν τελείωνε, η Γαλλία θα ήταν σε κακή κατάσταση. Τα δύο αυτοκίνητα, ήταν όπως μαντέψατε, έγιναν τα 2CV και DS, θα έπρεπε να είναι οικονομικά και κατασκευασμένα για κινούνται σε εξαιρετικά δύσβατο έδαφος.
Ο Charles De Gaulle, ήταν ένας ήρωας, μετά τον Μεγάλο Πόλεμο, ο οποίος υπηρέτησε για λίγο ως πρωθυπουργός της προσωρινής κυβέρνησης, αλλά κατέληξε στη σύνταξη μετά από μια πολιτική κρίση και εξελέγη πρόεδρος το 1958.
Μέχρι εκείνη τη στιγμή, η Citroen DS είχε τεράστια επιτυχία και ήταν το προτιμώμενο μέσο μεταφοράς για τους πλουσιότερους και ισχυρότερους της Γαλλίας. Εκτός από το υπέροχο, σχήμα της, η DS είχε μια μεγάλη λίστα τεχνικών χαρακτηριστικών που το έφεραν πολύ μπροστά από άλλα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής.
Το αυτοκίνητο ήταν προσθιοκίνητο και είχε στάνταρ δισκόφρενα εμπρός, αυτοφερόμενο πλαίσιο, ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto