«Εάν έχετε μια καλή εναλλακτική λύση για τα ταξίδια, θα πρέπει πραγματικά να τη χρησιμοποιήσετε», δήλωσε η Marjan Rintel σε συνέντευξή της στους Financial Times. «Αν είστε σοβαροί στην επίτευξη των στόχων σας για τη βιωσιμότητα, το τρένο δεν είναι ανταγωνιστής. Πρέπει να συνεργαστούμε», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος της KLM αφήνοντας το κοινό άφωνο!
Η Rintel ενθάρρυνε τους επιβάτες να παίρνουν το τρένο αντί να πετούν σε ορισμένα ταξίδια μικρών αποστάσεων έτσι ώστε να συμβάλουν στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Επιπλέον, τόνισε ότι ο τομέας των αεροπορικών εταιρειών πρέπει να σταματήσει να βλέπει τον σιδηρόδρομο ως ανταγωνιστή.
Είπε επίσης ότι χρησιμοποίησε το τρένο όταν ταξίδεψε από το Άμστερνταμ, όπου εδρεύει η KLM, στα κεντρικά γραφεία της μητρικής εταιρείας Air France – KLM στο Παρίσι.
Οι εθνικές κυβερνήσεις στην Ευρώπη έχουν λάβει μέτρα για να βάλουν τους ανθρώπους να χρησιμοποιούν τρένα υψηλής ταχύτητας αντί για πτήσεις μικρών αποστάσεων και να μειώσουν το κόστος των πτήσεων σε σχέση με τον άνθρακα.
Η Air France, ο γαλλικός αερομεταφορέας που υπάγεται στην ίδια εταιρεία χαρτοφυλακίου με την KLM, σταμάτησε να πετάει σε δρομολόγια εσωτερικού όπου υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις με τρένο ή πούλμαν που διαρκούν λιγότερο από δυόμισι ώρες το 2020, στο πλαίσιο των μέτρων που συμφώνησε με τη γαλλική κυβέρνηση σε αντάλλαγμα για τη βοήθεια κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.
Τον Ιούνιο, η ολλανδική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μειώσει τις πτήσεις από το αεροδρόμιο Schiphol κατά περισσότερο από 10%, σε 440.000 ετησίως. Η κίνηση αυτή είναι πιθανό να οδηγήσει σε απότομη μείωση των πτήσεων μικρών αποστάσεων από το αεροδρόμιο και θα μπορούσε να βάλει φρένο στη μελλοντική ανάπτυξη του εθνικού αερομεταφορέα KLM.
Η Rintel δήλωσε ότι η KLM έχει ήδη κλείσει θέσεις στο τρένο που συνδέει το Άμστερνταμ με τις Βρυξέλλες και το Παρίσι ως απάντηση και παρότρυνε την επιχείρηση «να αναπτύξει τις σχέσεις με τους ολλανδικούς σιδηροδρόμους, να δει τι μπορούμε να κάνουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα για να παρακινήσουμε τους πελάτες μας να πάνε με τρένο στις Βρυξέλλες ή το Παρίσι».
Η KLM εξέταζε επίσης το ενδεχόμενο να καταστεί ευκολότερη η αγορά αεροπορικών και σιδηροδρομικών εισιτηρίων με μία και μόνη κράτηση και βρισκόταν σε συζητήσεις με τις σιδηροδρομικές εταιρείες στις Κάτω Χώρες και τη Γαλλία για να διευκολύνει τις μετεπιβιβάσεις, δήλωσε ο Rintel.
Οι υπηρεσίες αποσκευών θα μπορούσαν να ενσωματωθούν, επιτρέποντας στους πελάτες να παραδίδουν τις αποσκευές τους σε ένα αεροδρόμιο και να τις παραλαμβάνουν στο τέλος ενός σιδηροδρομικού ταξιδιού, για παράδειγμα. «Ως πελάτης, κοιτάζετε πάντα τον τελικό προορισμό… οπότε πρέπει να προσφέρετε ένα τέτοιο προϊόν», είπε.
Διαβάστε επίσης