Τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης αναβάθμισε η δανέζικη ζυθοποιία Carlsberg μετά από την ανακοίνωση των πωλήσεων που ήταν υψηλότερες των προσδοκιών, προειδοποιώντας ωστόσο ότι αυστηροί περιορισμοί στην Ασία θα μπορούσαν να πλήξουν τις πωλήσεις.
Η τρίτη μεγαλύτερη ζυθοποιία παγκοσμίως τόνισε πως οι όγκοι μπύρας σε βασικές αγορές όπως η Κίνα και η Ρωσία, έχουν αυξηθεί σε πολύ υψηλότερα των προ πανδημίας επιπέδων, ενώ οι ευρωπαϊκές αγορές όπως η Γαλλία, η Ελβετία και η Σουηδία παραμένουν χαμηλότερα από τα επίπεδα προ πανδημίας.
Ενώ η αβεβαιότητα για το υπόλοιπο του έτους συνεχίζεται, είμαστε ικανοποιημένοι με την ισχύ των αποτελεσμάτων α΄ εξαμήνου, και την καλή αρχή στο γ΄ τρίμηνο, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος Cees t Hart.
«Αν και βλέπουμε σταδιακή επιστροφή σε πιο φυσιολογικό περιβάλλον στις αγορές ανά την Ευρώπη, άλλες αγορές, ιδιαίτερα στην Ασία, εξακολουθούν να υπόκεινται σε αυστηρούς περιορισμούς λόγω νέων κυμάτων της πανδημίας», πρόσθεσε.
Οι πωλήσεις για το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου διαμορφώθηκαν στα 18,69 δισ. κορόνες Δανίας (2,94 δισ. δολάρια), σε σχέση με τα 17,97 δισ. κορόνες που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η Carlsberg τόνισε τώρα πως αναμένει τα λειτουργικά κέρδη να αυξηθούν κατά 8%-11% το 2021, υψηλότερα από την προηγούμενη εκτίμηση για αύξηση 5%-10%.
Διαβάστε ακόμα
Aποζημιώσεις για πυρόπληκτους: Ανοίγει η πλατφόρμα – Με τρία βήματα η διαδικασία
«Kαβείρια Palace»: Από τον Ψωμιάδη στον Κέρτσικωφ και στους πλειστηριασμούς (pics)
Πιο δυνατά στην ελληνική φιλοξενία η Hyatt με το mega deal της ALG (pic)