Κάθε χρόνο στο Αμερικανικό Super Bowl, πολλές είναι οι διάσημες εταιρείες που παρουσιάζουν τις διαφημίσεις τους στο ημίχρονο του φαντασμαγορικού τελικού.
Στη φετινή διοργάνωση μάλιστα, χάρη στις διαφημίσεις τους κατάφεραν να ξεχωρίσουν κορυφαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο των κρυπτονομισμάτων όπως οι Coinbase Global, FTX, eToro and Crypto.com.
Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια, η αγορά crypto αποκτά ολοένα και περισσότερους υποστηρικτές. Πέρυσι, τουλάχιστον 33 δισεκατομμύρια δολάρια επιχειρηματικού κεφαλαίου επενδύθηκαν στην κρυπτογράφηση. Από αυτά ωστόσο, πολύ λίγα αφορούσαν το bitcoin.
Ενώ το συγκεκριμένο κρυπτονόμισμα αποτελούσε αρχικά, μια μυστηριώδη μορφή πληρωμής, παρόλα αυτά, οι φανατικοί οπαδοί της αγοράς crypto υποστηρίζαν πως το Bitcoin έφερε την επανάσταση στο χρηματοοικονομικό σύστημα.
Ήταν η απάντηση στη δυσπιστία προς τις κυβέρνησες και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στον απόηχο της Μεγάλης Ύφεσης το 2008. Σήμερα, το Bitcoin παραμένει το μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα με βάση την κεφαλαιοποίηση της αγοράς, παρόλα αυτά, η αντιπροσώπευση του στη συνολική κεφαλαιοποίηση της αγοράς των κρυπτονομισμάτων συρρικνώνεται.
Τι έχει συμβεί
To Bitcoin ως ένα σύστημα πληρωμών για τους καταναλωτές δεν έχει πετύχει. Ενώ πρόκειται για ένα ανερχόμενο περιουσιακό στοιχείο, τα εγγενή ελαττώματα που το χαρακτηρίζουν, σπάνια του επιτρέπουν να χρησιμοποιηθεί ως κοινό σύστημα πληρωμών.
Ακόμη, η τεχνολογία πίσω από το συγκεκριμένο κρυπτονόμισμα είναι παρωχημένη. Δεν έχει κατασκευαστεί για να επεξεργάζεται τον μεγάλο όγκο συναλλαγών που χαρακτηρίζει την εποχή μας. Η διαδικασία επαλήθευσής του δέχεται επίσης, έντονη κριτική εξαιτίας της τεράστιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας που χρειάζεται.
Σύμφωνα μάλιστα, με το BusinessInsider, αν και η τεχνολογία πίσω από το bitcoin είναι ένα ιστορικό τεχνολογικό επίτευγμα, οι περιπτώσεις χρήσης του είναι μονοδιάστατες.
Στο μεταξύ, νέοι, πιο συναρπαστικοί τρόποι χρήσης αυτής της τεχνολογίας έχουν εμφανιστεί.
Τα μη ανταλλάξιμα διακριτικά έχουν φέρει τα πάνω κάτω στον τρόπο με τον οποίο αγοράζονται και πωλούνται έργα τέχνης και μουσικής, σήμερα. Παράλληλα, η αποκεντρωμένη χρηματοδότηση διαφοροποίησε αισθητά, τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές διαχειρίζονται τα κεφάλαιά τους αλλά και το metaverse επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα διαδικτυακά παιχνίδια, τη διαφήμιση και τις αγορές. Τίποτα από όλα αυτά ωστόσο, δεν σχετίζεται με το Bitcoin.
Το Ethereum κυκλοφόρησε το 2015 και είναι τώρα το δεύτερο μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα βάσει κεφαλαιοποίησης. Χρησιμοποιείται σχεδόν για τα πάντα, από τη δημιουργία NFT μέχρι και βιντεοπαιχνιδιών. Το εν λόγω κρυπτονόμισμα καταναλώνει επίσης, πολύ λιγότερη ηλεκτρική ενέργεια και θεωρείται πιο φιλικό προς το περιβάλλον συγκριτικά με το Bitcoin.
Διαβάστε ακόμα:
iPhone: Τι θα γίνει με την αναγνώριση προσώπου με μάσκα
ΙΑΤΑ: Ισχυρό comeback στα αεροπορικά ταξίδια με διψήφια αύξηση τον Φεβρουάριο
Στα σπίτια ιδιωτών «εισβάλλει» το Δημόσιο – To μπλόκο από το Κτηματολόγιο και η λύση που εξετάζεται