Πώς μπορείτε να βγάλετε 1 εκατομμύριο δολάρια ξοδεύοντας 15.000 δολ.; Η απάντηση που δίνει ένας Αμερικανός επιχειρηματίας σε αυτή την ερώτηση είναι απλή: αγοράστε πολλές πίτσες.

Όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό, φαίνεται η στρατηγική αυτή να λειτούργησε αποτελεσματικά για τον Matthew Parkhurst, συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της νεοφυούς τεχνολογικής επιχείρησης Antimetal με έδρα τη Νέα Υόρκη. Λίγο πριν η εταιρεία του ξεκινήσει επισήμως τη λειτουργία της ο Parkhurst ήθελε να κάνει «ορατή» την Antimetal στους πιθανούς, μελλοντικούς πελάτες της. Έτσι, τους κέρασε το μεσημεριανό τους γεύμα.

Συγκεκριμένα, στις 4 Απριλίου, ο 26χρονος έστειλε περισσότερες από 1.000 πίτσες – από τοπικές πιτσαρίες σε Νέα Υόρκη και Σαν Φρανσίσκο – σε κουτιά που έφεραν το όνομα της εταιρείας του και τα στοιχεία επικοινωνίας. Όσες πίτσες δεν μπόρεσαν να παραδοθούν, δόθηκαν δωρεάν στους οδηγούς διανομής, οι οποίοι έλαβαν και φιλοδωρήματα «μερικές εκατοντάδες δολάρια ανά οδηγό», όπως λέει ο ίδιος.

Η Antimetal ξόδεψε περίπου 15.000 δολάρια για τις πίτσες, τις συσκευασίες τους και στοχευμένη παράδοση σε πιθανούς πελάτες, εταιρείες διαχείρισης κεφαλαίων ακόμη και tech influencers με μεγάλο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Και η ιδέα του δούλεψε: Περίπου 75 από τις εταιρείες που έλαβαν πίτσα έγιναν πελάτες της Antimetal, λέει ο Parkhurst – δημιουργώντας ένα άλμα άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων σε ετήσια καθαρά έσοδα, σύμφωνα με έγγραφα που εξέτασε το CNBC Make It.

«Προφανώς, η απόδοση της επένδυσης είναι τρελή από την πλευρά των εσόδων, σε σύγκριση με αυτά που ξοδέψαμε», επισημαίνει ο Parkhurst. «Και, νομίζω ότι ήταν πολύ καλό για όλους, επειδή υποστηρίξαμε τις μικρές επιχειρήσει».

Μια πιο νόστιμη εκδοχή του τυπικού email

Το επιχειρηματικό μοντέλο της Antimetal βασίζεται στο να βοηθάει άλλες νεοσύστατες επιχειρήσεις να εξοικονομούν χρήματα από το κόστος της υποδομής cloud. Εάν η επιχείρησή σας ξοδεύει 50.000 δολάρια το μήνα στις υπηρεσίες Amazon Web Services, μπορείτε να πληρώσετε την Antimetal 599 δολάρια το μήνα για να βρει ανεπάρκειες στο σχέδιο AWS και να μειώσει το κόστος αυτό, λέει η εταιρεία.

Πελάτης-στόχος της Parkhurst είναι κάθε τεχνολογική εταιρεία που ξοδεύει πολλά χρήματα σε υπηρεσίες cloud. «Έχουμε ένα από αυτά τα προϊόντα που είναι πραγματικά εύκολο να πουληθούν. Είναι σαν δωρεάν χρήματα, σε κάποιο βαθμό», λέει.

Ωστόσο, κάθε διευθύνων σύμβουλος τεχνολογίας, venture capitalist ή influencer λαμβάνει πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο Rahul Sonwalkar, διευθύνων σύμβουλος της νεοσύστατης εταιρείας ανάλυσης δεδομένων Julius AI με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, λέει ότι θυμάται αόριστα να βλέπει το όνομα «Antimetal» σε ένα τυπικό email που είχε λάβει και αμέσως το αγνόησε.

Ο Paul Klein, ιδρυτής της τεχνολογικής startup Browserbase με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, έχει μια παρόμοια ιστορία. Είχε ακούσει το όνομα Antimetal, αλλά δεν είχε ιδέα τι έκανε η εταιρεία πριν λάβει την πίτσα της εταιρείας του, λέει.

Και οι δύο νεοφυείς επιχειρήσεις ήρθαν σε επαφή με την Antimetal, υπέγραψαν για τη μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία της και λένε ότι θα παραμείνουν μαζί της όσο συνεχίζει να τους εξοικονομεί χρήματα.

Η πίτσα δεν ήταν η μόνη επιλογή που εξέτασε ο Parkhurst, όπως λέει. Ήθελε μια viral στιγμή που να κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για την Antimetal, γεγονός που απέκλεισε το επώνυμο swag – πολύ εύκολα ξεχνιέται. Η σαμπάνια αποκλείστηκε επίσης καθώς ήταν πολύ ακριβή.

Τα 15.000 δολάρια που ξόδεψε η Antimetal για πίτσα αποτέλεσαν «σχεδόν ολόκληρο τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ» για το λανσάρισμά της, λέει ο Parkhurst. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν εύκολα τις προσδοκίες του, προσθέτει.

Διαβάστε ακόμη

Η «συμμαχία» Μέμου – Γεράρδου στη hoper και το στοίχημα του Ωνάση

Αλλαγές σε ΔΕΚΟ και Υπερταμείο: Επενδυτικό fund και «μικρές ΔΕΗ παντού»

Viva Wallet: Μία δικαστική απόφαση, διαφορετικές ερμηνείες – Οι επόμενες κινήσεις Καρώνη και JP Morgan

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ