Τα κακά μαντάτα για την Boeing συνεχίζονται, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός της αεροναυπηγικής δυσκολεύεται να ορθοποδήσει μετά την κρίση που ξέσπασε αυτή τη φορά με επίκεντρο τα 737 Max 9.

Ο όμιλος ανακοίνωσε την Τρίτη πως παρέδωσε μόλις 24 εμπορικά αεροπλάνα το Μάιο, ήτοι περίπου τα μισά από τα 50 που είχε παραδώσει τον αντίστοιχο μήνα του 2023, λόγω της συνεχιζόμενης επιβράδυνσης στο ρυθμό παραγωγής.

Η επιβράδυνση αυτή οφείλεται στην αναγκαστική δέσμευση της Boeing να βελτιώσει την ποιότητα της παραγωγής και να προχωρά σε αυξημένους ελέγχους, καθώς μετά την παραλίγο τραγωδία, τον περασμένο Ιανουάριο, στην πτήση της Alaska Air με 737 Max 9, η εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη με μια ακόμη κρίση εμπιστοσύνης.

Έτσι για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών της, αλλά και να συμμορφωθεί με τους αυστηρότερους ελέγχους των εποπτικών αρχών, αναγκάστηκε να μειώσει τον ρυθμό παραγωγής.

Ειδικά στην πολύπαθη γραμμή των Max, η εταιρεία ολοκλήρωσε και παρέδωσε μόλις 19 αεροσκάφη, σε σχέση με 35 πέρυσι, που μεταφράζεται σε πτώση κατά 45%.

Πάντως, παρά την κρίση αυτή, η Boeing κατέγραψε τέσσερις νέες παραγγελίες μέσα στο Μάιο, όλες για αεροσκάφη τύπου 787-10 Dreamliners.

Σημειωτέον πως πριν λίγες ημέρες ο μεγάλος ανταγωνιστής της, η ευρωπαϊκή Airbus, ανακοίνωσε πως παρέδωσε 53 νέα αεροσκάφη το Μάιο, ένας αριθμός κατά 16% χαμηλότερος σε σχέση με πέρυσι, αλλά και πάλι αρκετά υψηλός. Με το νούμερο αυτό οι συνολικές παραδόσεις του ευρωπαϊκού γίγαντα έχουν φτάσει για φέτος τα 256 αεροσκάφη.

Διαβάστε ακόμη

Γαλλία: Οι εσπευσμένες συμμαχίες, ο εκνευρισμός του Ελιζέ και οι φόβοι της αγοράς για την επόμενη μέρα (tweets + pics)

Τα νέα γραφεία της ΕΥ στο Μαρούσι – Συμφωνία με Noval Property και Brook Lane Capital (pics + vid)

Αβοκάντο: Η παγκόσμια μανία και η έλλειψή τους από την αγορά

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ