search icon

Διεθνή

Αμερικανικές εκλογές: Ποιες αλυσίδες fast food «ψηφίζουν» Ρεπουμπλικανοί και Δημοκρατικοί

Ρεπουμπλικανοί και Δημοκρατικοί διαφέρουν ακόμη και στις προτιμήσεις fast food

Μια ενδελεχής εποπτεία στα στοιχεία χρηματοδότησης των εκλογικών εκστρατειών των δύο αμερικανικών κομμάτων που διεκδικούν την Προεδρία στις εκλογές του Νοεμβρίου από την Washington Post αποκάλυψε ορισμένα ξεκάθαρα μοτίβα δαπανών.

Η Post εξέτασε τα έξοδα των υποψηφίων που σχετίζονται με φαγητό από τον Ιανουάριο του 2023 έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2024 και τις επιχειρήσεις στις οποίες δαπανήθηκαν τουλάχιστον $5.000 για την εκστρατεία.

Οι Ρεπουμπλικανοί ξοδεύουν περισσότερα για fast food

Με αναλογία 18 προς ένα, οι Ρεπουμπλικάνοι ξόδεψαν περισσότερα σε αλυσίδες fast food από ό,τι οι Δημοκρατικοί και η προτίμηση του Ντόναλντ Τραμπ για τα McDonald’s ήταν ένας σημαντικός παράγοντας.

Από τα 35.900 δολάρια που ξόδεψαν εκεί όλοι οι ομοσπονδιακοί υποψήφιοι κατά τον τρέχοντα εκλογικό κύκλο, ο Τραμπ αντιπροσώπευε το 86%, ή 31.000 δολάρια. Η Post υπολόγισε ότι οι Ρεπουμπλικάνοι έχουν ξοδέψει 28 φορές περισσότερα από όσα οι Δημοκρατικοί στα McDonald’s.

Η αγάπη του Τραμπ για το fast food είναι αρκούντως τεκμηριωμένη, συμπεριλαμβανομένης της αφοσίωσής του στα McDonald’s, όπου τα αγαπημένα του είδη είναι το σάντουιτς με ψάρι, το Big Mac και το Quarter Pounder. Μάλιστα, είχε εμφανιστεί ακόμη και σε διαφήμιση των McDonald’s το 2002.

Ένας άλλος κορυφαίος προορισμός για χρήματα που ξοδεύει το Ρεπουμπλικανικό κόμμα για φαγητό είναι η αλυσίδα Chick-fil-A με τηγανητό κοτόπουλο, όπου οι εκστρατείες των Ρεπουμπλικανών ξόδεψαν περισσότερα από 200.000 δολάρια, σύμφωνα με την Post. Αυτό είναι 20 φορές περισσότερο από όσα ξόδεψαν οι Δημοκρατικοί.

Μια τέτοια διαφορά δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι οι αφοσίωση της εταιρείας στις βιβλικές αρχές την έχουν κάνει δημοφιλή στους συντηρητικούς και στα εστιατόριά της είναι ως γνωστό κλειστά τις Κυριακές.

Σε πιο σικ και fast casual οι Δημοκρατικοί

Εν τω μεταξύ, οι Δημοκρατικοί έχουν κατευθύνει τα κεφάλαιά τους που σχετίζονται με τα τρόφιμα σε πιο μοδάτες αλυσίδες όπως η Panera Bread, η Corner Bakery, η Sweetgreen, η Whole Foods και η Le Pain Quotidien, ανέφερε η Post.

Συγκεκριμένα, η Panera ήταν η fast-casual αλυσίδα που ευνοήθηκε περισσότερο από τις προεδρικές εκστρατείες του Τζο Μπάιντεν και στη συνέχεια της Κάμαλα Χάρις, η οποία ξόδεψε εκεί 7.000 δολάρια.

Ενώ οι δημοκρατικές εκστρατείες προφανώς δεν ξοδεύουν και πολλά σε fast food, η Χάρις μιλούσε με θέρμη για το χρόνο που εργαζόταν σε McDonald’s στα 20 της.

Το φαγητό ήταν επίσης ένα κορυφαίο θέμα συζήτησης ενώ βρίσκεται στο μονοπάτι της εκστρατείας, καθώς σταματά σε διάφορα εστιατόρια, δοκιμάζει μερικά από τα φαγητά και προσφέρει μερικές από τις δικές της συμβουλές μαγειρικής στην πορεία.

Άλλα ευρήματα από την ανάλυση των δαπανών της καμπάνιας της Post αποκάλυψαν διαφορές στους τύπους εστιατορίων που προτιμούν και τα δύο μέρη.

Για παράδειγμα, οι δαπάνες των Ρεπουμπλικανών για μπάρμπεκιου ήταν υπερδιπλάσιες των δημοκρατικών δαπανών για παρόμοια εστίαση. Εν τω μεταξύ, οι Δημοκρατικοί ξόδεψαν περισσότερα για μεξικάνικο, ισπανικό και κινέζικο φαγητό από ό,τι οι Ρεπουμπλικάνοι.

Διαβάστε ακόμη

Ισχυρές ενδείξεις για μεγάλο κοίτασμα φυσικού αερίου νοτιοδυτικά της Κρήτης

Σκυλακάκης: Σε μονάδες αποθήκευσης μετατρέπονται παλιοί σταθμοί παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας έως 450 MW

Φόβοι για νέα και μεγαλύτερη χρηματοπιστωτική κρίση: «Με φόρα» προς τα $100 τρισ. το παγκόσμιο δημόσιο χρέος

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version