Σε πάγωμα των πληρωμένων διαφημίσεων στο Twitter προχωρά η γερμανική ασφαλιστική και διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων Allianz, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας τη Δευτέρα σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt.
Η συγκεκριμένη δήλωση συνιστά την τελευταία σε ένα κύμα παρόμοιων κινήσεων από εταιρείες, μετά την εξαγορά από τον Έλον Μασκ της πλατφόρμας social media.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να σας έχει «μπλοκάρει» η εφορία και να μην το ξέρετε
Αλλάζουν όλα για τις μισθώσεις τύπου Airbnb – Οι προτάσεις και οι αντιδράσεις της αγοράς