Η ολλανδική εταιρεία σούπερ-μάρκετ Ahold Delhaize εμφάνισε υποκείμενα λειτουργικά κέρδη 811 εκατ. ευρώ για το δ΄ τρίμηνο, 11% υψηλότερα από το περασμένο έτος.
Το κόστος που συνδέεται με τον κορωνοϊό ανήλθε στα 210 εκατ. ευρώ στο δ΄ τρίμηνο και σε 680 εκατ. ευρώ για το σύνολο του 2020.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν στα 19,60 δισ. ευρώ από τα 17,38 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, την ώρα που οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 18,59 δισ. ευρώ.
Το δ.σ. ανακοίνωσε μέρισμα 90 σεντς, υψηλότερα από τα 76 σεντς πριν από ένα χρόνο.
Τα συνολικά υποκείμενα λειτουργικά κέρδη και έσοδα για το σύνολο της χρήσης, διαμορφώθηκαν στα 3,59 δισ. ευρώ και 74,74 δισ. ευρώ αντίστοιχα.
Η εταιρεία τόνισε πως παραμένει δεσμευμένη στο πρόγραμμα αγοράς ίδιων μετοχών του 1 δισ. ευρώ, αλλά ότι η πρωτοβουλία θα συνεχίσει να εξαρτάται από τις μακροοικονομικές εξελίξεις και τις αλλαγές στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, όπως οι μεγάλες εξαγορές.
Διαβάστε ακόμα
Αλλάζουν τα δεδομένα στη διαμάχη ΕΤΑΔ – Μαντωνανάκη για το Grand Resort Lagonissi;
TUI: Πρώτη επιλογή για τους Γερμανούς η Κρήτη το καλοκαίρι του 2021
Μπέζος: Στο… 90΄ παίρνει τα ηνία από τον Μασκ και γίνεται (ξανά) ο Νο1 πλούσιος στον πλανήτη