Η πτώση 18-20% στην αγορά πολυτελείας της Κίνας το 2024 σηματοδοτεί το τέλος μιας περιόδου ταχείας ανάπτυξης. Ωστόσο, οι πωλήσεις αναμένεται να σταθεροποιηθούν φέτος, σύμφωνα με την «China Luxury Report» της Bain & Company.

Η ζήτηση για είδη πολυτελείας, που επλήγη από χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη λόγω της κρίσης των ακινήτων και της αβεβαιότητας για την απασχόληση, σημείωσε μερική ανάκαμψη στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, υποστηριζόμενη από κυβερνητικά μέτρα τόνωσης.

Αντίθετα, οι πωλήσεις στο Χαϊνάν μειώθηκαν 29%, επηρεασμένες από τον ανταγωνισμό ηλεκτρονικών πλατφορμών όπως η Tmall και η Douyin.

Οι καταναλωτές στην Κίνα παραμένουν κρίσιμο δημογραφικό στοιχείο για τις μάρκες, αντιπροσωπεύοντας το 45% των πωλήσεων ειδών πολυτελείας το 2024. Παράλληλα, οι πωλήσεις στο εξωτερικό, κυρίως στην Ιαπωνία, αντιστάθμισαν μερικώς τις απώλειες, με τους καταναλωτές να επωφελούνται από τις συναλλαγματικές διαφορές.

Παρά τις προκλήσεις, οι αναλυτές της Bain προβλέπουν ότι το 2025 θα φέρει βελτίωση, ιδιαίτερα στο δεύτερο εξάμηνο. Με δεδομένη τη χαμηλή διείσδυση των αγορών πολυτελείας στην Κίνα, μακροπρόθεσμα υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης.

Διαβάστε ακόμη 

Ναυάγησε η εξαγορά της Axel Accesories από τον Όμιλο Intrafashion

Piraeus Securities: Τι επιλέγει για τη νέα χρονιά από τις ελληνικές μετοχές (πίνακας)

Καν’ το όπως οι ΗΠΑ, λέει ο μεγιστάνας Μπερνάρ Αρνό στη Γαλλία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα