Όλοι γνωρίζουν τον Στηβ Τζομπς και το απίστευτο πάθος που είχε για την λεπτομέρεια και την τελειότητα.
Για έναν άνθρωπο λοιπόν σαν αυτόν, που αποτελεί σπουδαίο κεφάλαιο στον τομέα της τεχνολογίας και κέρδισε την υστεροφημία και την εκτίμηση όλων, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
Ο άνθρωπος αυτός, αποτέλεσε πρότυπο για πολλούς ανθρώπους και κυρίως για αυτούς που τον γνώρισαν και δούλεψαν μαζί του.
Ένας από αυτούς, ο Kεν Ρόσεν, ο οποίος υπήρξε υπάλληλος του Στηβ Τζομπς, εξομολογείται στο Business Insider, την εμπειρία που είχε και το πως αυτή η συνεργασία του άλλαξε την ζωή και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τα πράγματα.
Ο Ρόσεν, είχε την ευκαιρία να δουλέψει με τον Τζομπς στην NeXT κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Ως υπάλληλος της NeXT, ανέλαβε την κατασκευή ενός νέου προϊόντος. Ήταν τότε που έμαθε το πιο σημαντικό πράγμα που θα τον βοηθούσε στην υπόλοιπη καριέρα του.
Ο Τζομπς του είχε επιστήσει την προσοχή: ήθελε πέντε πράγματα να γίνουν απαραίτητα. Ο Ρόσεν προσπάθησε πάρα πολύ με την ομάδα του, δούλευε μέρα νύχτα και τελικά κατάφεραν να επιτύχουν μόνο τα τέσσερα.
Όταν ενημέρωσε τον Τζομπς για το γεγονός ότι είχε καταφέρει μόνο τα τέσσερα από τα πέντε στοιχεία που του είχε ζητήσει, εκείνος ακούμπησε το χέρι του στον ώμο του Ρόσεν και με πατρικό ύφος του είπε: “Πρέπει να κάνουμε και εκείνο το ένα, επίσης.” και έφυγε…
Ο Ρόσεν αρχικά νευρίασε και απογοητεύτηκε γιατί θεώρησε πως ο Τζομπς δεν είχε καταλάβει ότι εκείνος και η ομάδα του, τα είχαν δώσει όλα για να πετύχουν και τα πέντε αλλά αυτό το τελευταίο ήταν ακατόρθωτο.
Τελικά, συνέχισε να δουλεύει πάνω στο project και τα κατάφερε.
“Η ιδέα του να κάνεις κάτι, το οποίο νομίζεις ότι δεν μπορείς αλλά πρέπει να βρεις έναν τρόπο να το κάνεις, είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να αντιμετωπίζεις τις προκλήσεις, δήλωσε ο Ρόσεν, ευγνωμονώντας τον Στηβ Τζομπς για το μάθημα που του έδωσε.